تیمهای گیلان نیم فصل را با موفقیت به پایان رساندند

نائب قهرمانی سپیدرود رشت در نیم فصل در روز پیروزی چوکا تالش

رقابت‌های نیم فصل نخست لیگ دسته دوم فوتبال ایران با نائب قهرمانی سپیدرود رشت و پیروزی خانگی چوکا تالش به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  از هفته سیزدهم و پایانی رقابت‌های نیم فصل نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران و از گروه نخست عصر امروز تیم سپیدرود رشت در اهواز مقابل میزبانش تیم فولاد نوین این شهر با یک گل به برتری رسید.

تک گل سپیدرود رشت را میلاد پورصف شکن در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند.

شاگردان فرشاد پیوس با این پیروزی خارج از خانه ۲۵ امتیازی شده و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم اول جدول بهمن جوان تهران به مقام نائب قهرمانی نیم فصل دست یافتند.

در دیگر بازی تیم‌های چوکای تالش و شهرداری ماهشهر در ورزشگاه پوریای ولی تالش رودروی هم قرار گرفتند که این بازی را چوکا ۲ بر یک به سود خود به اتمام رساند.
در این بازی چوکایی‌ها ابتدا با گل دقیقه ۳۰ امیر حسین نوایی از حریف پیش افتادند، اما در دقیقه ۵۷ تیم شهرداری ماهشهر توسط کیوان صالحی بازی را به تساوی کشاند.
اما این پایان کار نبود و در دقایق پایانی داور مسابقه یک پنالتی به سود تیم چوکا اعلام کرد که با اعتراض بازیکنان تیم ماهشهر و ورود کادر فنی این تیم بازی متوقف شد که پس از حدود ۱۱ دقیقه توقف سرانجام امیر حسین نوایی این ضربه پنالتی را وارد دروازه تیم شهرداری ماهشهر کرد تا خودش و تیمش را ۲ گله کرده و بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود چوکای تالش پایان یابد.

شاگردان پژمان نوری در تیم چوکا با این برد خانگی ۱۸ امتیازی شده و با قرار گرفتن در رده ششم جدول نیم فصل اول لیگ دسته دوم فوتبال را به پایان رساندند.

Share