امام جمعه آستارا؛

سیل‌زدگان این شهرستان منتظر تحقق وعده‌های دولت هستند

امام جمعه آستارا گفت: متاسفانه تاکنون وعده ها در خصوص تأمین خسارت سیل زدگان محقق نشده و خانواده های بسیاری چشم به راه حمایت های دولت می باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن بیان مطالبات سیل زدگان شهریورماه آستارا از اقدامات انجام گرفته توسط ادارات و نهادهای مربوطه تقدیر و تشکر کرد و گفت: متاسفانه تاکنون وعده ها در خصوص تأمین خسارت سیل زدگان محقق نشده و خانواده های بسیاری چشم به راه حمایت های دولت می باشند.
وی ادامه داد: از مسئولین شهرستانی و استانی خواستاریم تا هر چه سریعتر مطالبات مردم را پیگیری و خسارات وارده را جبران کنند‌.
خطیب جمعه آستارا با اشاره به محکوم کردن اقدامات انصارالله یمن در تهاجم به کشتی های صهیونیستی در دریای سرخ توسط شورای امنیت سازمان ملل گفت: آمریکا و اسرائیل به عنوان بدترین جنایتکاران دوران، چشمشان را به روی کشتار مردم بی دفاع غزه بسته اند و چون منافع مادی و تجاری خودشان در خطر است اقدامات رزمندگان یمنی را محکوم می کنند.
وی با بیان اینکه کشور ما خود از بزرگترین قربانیان تروریسم است افزود: هنوز داغ شهدای حادثه کرمان بر دل های ما برجای مانده که در اقدام تروریستی جنایتکاران صورت یک کودک بی گناه جوری متلاشی شده که برای احراز هویت او نوشته اند: « دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی»
باقری خاطرنشان کرد: آمریکایی ها با نفوذ و سلطه خود در مجامع بین المللی ابتدا اقدام نرم افزاری انجام داده و حکم محکومیت انصارالله یمن را صادر کردند و سپس در اقدام سخت افزاری با همکاری انگلیس و چند کشور دیگر از جمله بحرین به مواضع انصارالله یمن حمله کردند.
وی افزود: برای کشوری مانند بحرین واقعا جای شرمساری است و باید به آنها گفت: اگر مسلمان نیستید و از هم دین خود دفاع نمی کنید ای کاش تعصب عربی داشتید و لااقل از روی قومیت هم که شده از مردم عرب یمن و فلسطین حمایت می کردید و نام خود را در کنار جنایتکارانی مانند آمریکا و انگلیس قرار نمی دادید.

Share