فرمانده انتظامی شهرستان رشت خبر داد؛

سوزاندن روکش کابل‌ برق در رشت سارق را لو داد | اعتراف به ۱۵ فقره سرقت کابل برق در نقاط مختلف رشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری یک سارق سابقه‌دار حین سوزاندن روکش کابل‌ برق و اعتراف وی به ۱۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: از خودرو پیکان وانت این فرد حدود ۲۰ کیلوگرم سیم برق مسی سرقتی کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «محمود حافظی»، فرمانده انتظامی شهرستان رشت با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد، اظهارداشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی در ادامه گفت: طی هفته‌های اخیر با توجه به وقوع چند فقره سرقت کابل برق به صورت سریالی در سطح شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی در یکی از نقاط حاشیه‌ای شهر رشت فردی را در حال سوزاندن روکش پلاستیکی کابل برق مشاهده و او را دستگیر کردند، افزود: در بازرسی از خودرو پیکان وانت این فرد حدود ۲۰ کیلوگرم سیم برق مسی سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی از اعتراف سارق سابقه‌دار به ۱۵ فقره سرقت کابل برق در نقاط مختلف شهرستان رشت خبر داد و بیان داشت: سارق ۳۰ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ حافظی در پایان با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، خاطرنشان کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

Share