فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

غافلگیری سارق سرقت‌های سریالی کابل برق بالای تیر برق در رشت!

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و دستگیری سارق سرقت‌های سریالی کابل برق حین سرقت توسط ماموران کلانتری ۲۲ این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و دستگیری سارق سرقت‌های سریالی کابل برق حین سرقت توسط ماموران کلانتری ۲۲ این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی در ادامه گفت: در هفته‌های اخیر با توجه به گزارش‌های اداره برق رشت مبنی بر سرقت متعدد و سریالی کابل در سطح این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت افزود: در روند رسیدگی به این پرونده‌ها، ماموران کلانتری ۲۲ حین گشت‌زنی در نیمه‌های شب به فردی که بالای تیر برق در حال بریدن کابل بود، برخورد و او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارق ۳۸ ساله در تحقیقات به عمل آمده به ۹ فقره سرقت کابل برق اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

سرهنگ حافظی در پایان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم خاطرنشان کرد: مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی در راستای تامین و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه است.

Share