فرمانده انتظامی رشت اعلام کرد:

ممانعت پلیس از خودکشی شهروند ۲۱ ساله رشتی | پسر جوان قصد خودسوزی داشت

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت، اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۴ با حضور و اقدام به موقع مانع از خودکشی شهروند ۲۱ ساله شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان رشت، گفت: ماموران کلانتری ۱۴ با حضور و اقدام به موقع مانع از خودکشی شهروند ۲۱ ساله شدند.

سرهنگ محمود حافظی در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قصد خودکشی فردی در منطقه چهار راه دیلمان شهرستان رشت، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس در آدرس مورد نظر مشاهده شد یک پسر جوان در خیابان با ریختن بنزین بر روی خود قصد خودسوزی و خودکشی دارد افزود: اقدام به موقع و تلاش‌های پلیس، مانع از خودکشی این شهروند ۲۱ ساله شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته علت و انگیزه این فرد از اقدام به خودکشی، مشکلات روحی و روانی بوده است.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه یاس و ناامیدی، نداشتن اعتماد به نفس در مبارزه با مشکلات زندگی و یک تصمیم آنی باعث بروز چنین مشکلاتی می‌شود و بیان داشت: مشاوران پلیس در مقرهای انتظامی آمادگی ارائه خدمات مشاوره‌ای و رفع مشکلات شخصی و خانوادگی شهروندان را دارند.

Share