دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۴ چهارم ( دانلود قسمت ۴ گناه فرشته ) با حجم نیمه رایگان

دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۴ چهارم، دانلود قسمت ۴ گناه فرشته کامل، دانلود قسمت ۴ گناه فرشته، سریال گناه فرشته قسمت ۴ چهارم، دانلود قسمت چهارم سریال گناه فرشته، دانلود فیلم گناه فرشته قسمت ۴، دانلود قسمت جدید گناه فرشته با حجم نیمه رایگان در ادامه مطلب امکان پذیر است.

دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۴ چهارم ( دانلود قسمت ۴ گناه فرشته ) سریال گناه فرشته قسمت ۴ به کاگردانی حامد عنقا و بازی شهاب حسینی و امیر آقایی محصول کشور ایران و در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است این سریال در ژانر خانوادگی و درام میباشد در این سریال بازیگرانی همچون شهاب حسینی و پردیس پورعابدینی و امیر آقایی به ایفای نقش پرداخته اند.

بازیگران سریال گناه فرشته:

شهاب حسینی , پردیس پورعابدینی , امیر آقایی , لادن مستوفی , مهدی سلطانی , پژمان بازغی , سامیه لک , فرید سجادی حسینی

داستان سریال گناه فرشته:

آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه اس رو می سوزونه، چیزی موندنی باشه می مونه!

*******************

برای دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۴ به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال گناه فرشته

********************

34962.jpg

Mordab-new-poster.jpg

سریال مرداب به کاگردانی برزو نیک نژاد و بازی امیر جعفری و مجتبی پیرزاده محصول کشور ایران و در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است این سریال در ژانر معمایی و درام میباشد. در این سریال بازیگرانی همچون شهرام حقیقت دوست و پانته‌آ پناهی‌ها و حامد کمیلی و الهام اخوان به ایفای نقش پرداخته اند.

بازیگران سریال مرداب:

شهرام حقیقت دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری، محمود نظرعلیان، آرش ظلی‌پور، صفر محمدی، مجید پتکی، امیر جعفری

*******************

دانلود سریال مرداب قسمت ١۶

********************

داستان سریال مرداب:

پسر فیاض در ابتدای داستان کشته می شود و به گونه ای ساخته مب شود که او خودکشی کرده است. امیر جعفری در نقش اسفندیار شکیب دنبال دو نفر می گردد تا آنها را پیدا کند یکی از آن ها ایرج با بازی شهرام حقیقت دوست و دیگری سرگرد با بازی حامد کمیلی است. ایرج در ابتدا به عنوان راننده و دستیار فیاض است و قصد دارد از طریق همسرش آفاق از فیاض کلاهبرداری کند اما موفق نمی شود. پیشنهاد می شود این سریال معمایی درام را به هیچ عنوان از دست ندهید.

issan abi 2.jpg

سریال نیسان آبی به کارگردانی میعود اطیابی و نویسندگی سعید هوشیار در ژانر کمدی و خانوادگی محصول کشور ایران میباشد در این سریال بازگرانی همچون مهران غفوریان و حسین یاری و بهناز جعفری و ایمان مصفا حضور دارند.

بازیگران سریال نیسان آبی ۲:

حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه‌خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی‌پور، سیروس همتی، یوسف صیادی، جواد پولادی و صفر کشکولی ایفای نقش میکنند

*******************

دانلود نیسان آبی فصل ۲ قسمت ۹

********************

داستان سریال نیسان آبی ۲:

داستان سه سال از آخرین اتفاقِ فصل قبلی گذشته و ممدچاخان بالاخره عروسی کرده. شب عروسیِ ممدچاخان، سلطان جمشید، رضا خرسند، رضا سوسن، زری، پری، علم تاج و خلاصه کل شُکر آباد دور هم جمع بودن که شام عروسی رو بخورن، ولی نه تنها شام عروسی به کسی نرسید، بلکه اتفاقی افتاد که گرسنگی هم از یادشون رفت…

کارگردان: مسعود اطیابی

تهیه‌کننده: احسان ظلی‌پور

نویسنده: سعید هوشیار

Share