معاون استاندار گیلان؛

جهاد تبیین مهمترین مسئله روز انقلاب اسلامی است | حرم دیگری در کرمان به وجود آمده است

فکور اظهار کرد: حاج قاسم راه جلب رضایت خدا را در ولایت‌پذیری می‌دانست و شما دیدید که باشهادت او جمع کثیری از احزاب، تشکل‌ها و سلایق مختلف پیکر این مرد بزرگ را میلیونی تشییع کردند و شهادت او نقطه وحدت و تشکیل مکتب سلیمانی شد، و امروز در کرمان یک حرم به وجود آمده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، موسی فکور معاون عمرانی استاندار گیلان با حضور در ویژه مراسم یادبود بمناسبت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که تاریخ ۱۴دی ماه در هیئت منتظران اباصالح المهدی مهدی (عج) رشت برگزار شد، اظهار کرد: امروز جهاد تبیین مهم‌ترین مسئله روز انقلاب اسلامی است، ما در دهه بصیرت و اگاهی بخشی قرار داریم طراحان دو بحث داعش و فتنه ۸۸ استکبار جهانی بودند، که هر دو به منظور براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته بود.

فکور با بیان اینکه مسئولین آمریکایی در بعضی مناظرات اعتراف میکردند داعش را اوباما برای آشوب در عراق و سوریه با نتیجه نابودی ایران خلق کرده بودند، افزود: البته حاج قاسم سلیمانی و مجاهدان فی سبیل الله محور مقاومت آن را خنثی نمودند و در فتنه ۸۸ شما دیدید کشور ۸ ماه درگیر ادعاهای واهی بود و چه شخصیت‌های بزرگی که بعضاً از مقام معظم رهبری نیز حکم و مسئولیتهایی داشتند در جریان فتنه نتوانستند امر ولی را محقق کنند. و ۹ دی پایان این سناریوی شکست خورده شد.

در این مراسم که باحضور تعداد زیادی از دوستداران و عاشقان اهل بیت علیه السلام و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام برگزار گردید، فکور تاکید داشت مهم‌ترین ویژگی شهید حاج قاسم سلیمانی این بود که امر ولایت برایش حجت شرعی بود.

وی اظهار کرد: حاج قاسم راه جلب رضایت خدا را در ولایت‌پذیری می‌دانست و شما دیدید که باشهادت او جمع کثیری از احزاب، تشکل‌ها و سلایق مختلف پیکر این مرد بزرگ را میلیونی تشییع کردند و شهادت او نقطه وحدت و تشکیل مکتب سلیمانی شد، و امروز در کرمان یک حرم به وجود آمده است.

فکور با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نظام الهی متکی به مردم است این در تاریخ اسلام و دوران حضرت امیر مشاهده شد، افزود: شما در بدو انقلاب اسلامی و اقدامات حضرت روح الله نیز مشاهده نمودید از مردم برای حضور در پای صندوق رای دعوت به عمل آورد.

در پایان حاج رسول خدادادیان و حاج علی اکبری از مداحان دلسوخته اهل بیت علیه السلام نیز مداحی کردند.

در ابتدای مراسم کربلایی محمدصادق رجبی از فعالان و تحلیل گران مسائل سیاسی با معرفی مدیران تراز انقلاب اسلامی و محکوم نمودن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مراسم را آغاز کرده بود.

Share