با صدور بیانیه ای

احمد دنیامالی ردصلاحیت خود را تائید کرد؛ اعتراض می کنم

نماینده بندرانزلی در مجلس یازدهم با صدور بیانیه ای ردصلاحیت خود را توسط هیات نظارت بر انتخابات تائید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی در مجلس یازدهم با صدور بیانیه ای ردصلاحیت خود را توسط هیات نظارت بر انتخابات تائید کرد.

در متن بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف و عزیز بندرانزلی

ضمن عرض سلام و ادب
قبل از آغاز سخن بر خود واجب می دانم خاضعانه از محضر شریف شما مردم سپاسگزاری نمایم که در این مدت حامی من بودید و من را همواره مشمول لطف و عنایت خود قرار دادید.

در این چهار سال که نمایندگی شما مردم شریف و قهرمان بندرانزلی را داشتم بر حسب وظیفه ملی و انقلابی و در چارچوب تعهدی که به شما داشتم با حمایت شما عزیزان به خصوص جوانان، نخبگان، و دلسوزان جامعه برای رفع مشکلات مردم شهرم با عزمی راسخ و آگاهی از خطرات و تهدیدهای موجود در مسیر سخت و دشوار خدمت بی منت به مردم محکم و استوار قدم نهادم.
همواره در مبارزه با فساد، زمین خواری، قطع دست زیاده خواهان و اعوان و انصار آنها در تجاوز به حقوق حقه مردم در کنار و همراه شما بوده و هستم.

مردم شریف و بزرگ انزلی شما خوب می دانید که مبارزه با فساد هزینه دارد و من این هزینه را در راستای حفظ منافع مردم پرداخت کردم و خواهم کرد و همچنان زبان گویای شما مردم خواهم ماند.

به محضر مردم شریف بندرانزلی می رسانم با توجه به اعلام رسمی مراجع قانونی در خصوص عدم تایید صلاحیت اینجانب بسان دوره گذشته و در راستای صیانت از آرای شما با تبعیت از قانون و قانونمداری اعتراض رسمی خودم را پیگیری و با عنایت خداوند برای ادامه خدمت در کنار شما مردم شریف مقتدرانه خواهم ماند.

والعاقبه للمتقین
احمد دنیامالی
نماینده مردم شریف بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی

Share