دنیامالی نماینده انزلی؛

مشکل تالاب انزلی صیادان و کشاورزان نیستند| قانون فقط برای مردم ضعیف اجرا می شود

نماینده انزلی اظهار کرد: فقط قانون در شهر ما برای مردم ضعیف اجرا می شود ولی برای دستگاهها استفاده نمی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در جلسه مشترک با دین پرست معاون وزیر کشور در فرمانداری بندرانزلی گفت: بابت مسائل مربوط به حریم دریا و حریم تالاب مردم ما مستأصل شدند و شرایط خوبی در اینباره وجود ندارد.

وی افزود: در همین شرایط دو هزار هکتار شامل حریم شده و این برای ما که اراضی کمی داریم یک معضل است ما برای هر هکتار میتوانیم یک شغل ایجاد کنیم از هر هکتار چهار تا پنج تن محصول تولید کنیم.

دنیامالی گفت: در بحث تالاب فقط برای مردم سخت می‌گیریم، به خدا این شهرستان اقتصاد ندارد و بابت ویروس کرونا توریست ندارد، دیگر مردم باید چه کار کنند.

نماینده انزلی اظهار کرد: فقط قانون در شهر ما برای مردم ضعیف اجرا می شود ولی برای دستگاهها استفاده نمی شود. مشکل تالاب انزلی مردم و صیادان و کشاورزان نیستند بلکه فاضلابهایی است که از بالا دست به تالاب میریزد. آیا شما دستگاههای دولتی به وظایف خود درباره فاضلاب و ورودش به تالاب عمل کرده اید. به هیچ جای تالاب برنمیخورد که صیاد ما آنجا صیادی کند.ما فقط در این شرایط سخت به مردم سخت می‌گیریم به والله مردم وضعیت اقتصادی خوبی ندارند چرا باید شرایط اقتصادی و زندگی را برایشان سخت کنیم.

دنیامالی ادامه داد: مردم گیلان و بندرانزلی یکی از مقیدترین مردمان این کشور هستند و همیشه تابع قوانین بوده اند. چرا در انزلی نمی توان هیچ حرکتی کرد وقتی میخواهید حرکتی انجام دهید هر اداره یک جور مانع تراشی میکند و جلوی توسعه شهر را میگیرد و تمامی قوانین اینجا اجرا می شود. منظور من عدم اجرای قوانین نیست بلکه تعامل ادارات در راستای پیشرفت شهر و اقتصاد مردم است.

Share