نماینده انزلی در مجلس؛

گشتم و بهترین فرماندار استان را به انزلی آوردم|متاسفم که جمعیت روستایی زیادی نداریم

دنیامالی گفت: من گشتم بهترین فرماندار استان گیلان را برای انزلی آوردم و برای این کار هم خیلی وقت گذاشتم تا بهترین فرماندار استان را به انزلی بیاورم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد دنیامالی نماینده مردم انزلی عصر امروز در جمع اهالی روستای کپورچال به همراه اسماعیل میرغضنفری و روسای ادارات بندرانزلی حاضر شد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در این نشست گفت  بودجه امسال استان و شهرستان بسته شده و بودجه‌ای که به ما اختصاص داده شده بسیار کم است چون من در سطح ملی زیاد کار کردم این بودجه بسیار ناچیز است و این را به آقای استاندار هم گفتم.

وی افزود: در آخرین سال کاری دولت هستیم و مشکل منابع در کشور داریم و محدودیت هایی که همه در جریان هستیم. علاوه بر اینکه منابع ما محدود است، می‌توانیم با یک سری از هماهنگی های کوچک و نشست های مشترک کارهای بزرگ انجام دهیم مثل همین کارهایی که در طول یکی دو ماه گذشته در حوزه برق انجام شد. همه اینها راه و روش خاص خود را دارد باید به موقع پیگیری کنیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم اگر ما از ۱۰ سال پیش همین بحث شبکه بتنی آبی را پیگیری می‌کردیم الان مزارع ما مشکل کم آبی نداشتند. اراضی خاصی هم نداریم ولی برای همین اراضی باید برنامه ریزی کنیم من با افتخار همه جا عرض کردم که کشاورزان ما بالاترین حد بهره‌وری را از مزارع دارند.

نماینده انزلی در مجلس اظهار کرد: روسای ادارات نباید منتظر بودجه شهرستان باشند بلکه باید از بودجه‌های استانی و ملی استفاده کنیم من به بودجه شهرستان اصلاً ورود نمی‌کنم ولی در بحث استانی و ملی به شدت پیگیر هستم.

دنیامالی افزود: متاسفم که ما جمعیت روستایی زیادی نداریم و این برای ما خوب نیست ولی باید همین حداقل روستاهایی را که داریم از حداقل امکانات برخوردار کنیم. در بحث آب باید بگویم که امیدواریم که از ۱۵ مرداد به بعد هم در بحث کیفیت و هم در بحث فشار آب مشکل ما حل شود.

نماینده انزلی در مجلس گفت: من در آخر باید در مورد شخص آقای میرغضنفری نکاتی را عرض کنم و اولین بار است که این حرف را میگویم. من گشتم بهترین فرماندار استان گیلان را برای انزلی آوردم و برای این کار هم خیلی وقت گذاشتم تا بهترین فرماندار استان را به انزلی بیاورم به همین واسطه انتظارم از مهندس میرغضنفری خیلی زیاد است. ایشان ظرفیت های بالایی دارند می‌توانستند معاون استاندار یا استاندار باشند. وجود ایشان برای ما فرصت است ایشان آدم دقیق مسلط و واقع‌بینی هستند مطمئنم با پیگیری هایشان مشکلات ما در سطح شهر و روستاها کمتر خواهد شد. خدمت به مردم به مانند عبادت است امیدوارم بتوانیم مردم خوب انزلی خدمت کنیم.

Share