پس از شکست سنگین مقابل شهرداری بم

پیوس: گل‌های بسیار بدی خوردیم و دلم شکست / از تمامی هواداران معذرت خواهی می‌کنم

سرمربی تیم سپیدرود رشت با تاکید بر اینکه گل‌های بسیار بدی از شهرداری بم خوردیم و دلم شکست، عنوان کرد: از طرف خودم، کادرفنی و بازیکنان از تمامی هواداران معذرت خواهی می‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرشاد پیوس، سرمربی تیم سپیدرود رشت پس از شکست سنگین و دور از انتظار ۴ بر صفر مقابل شهرداری بم با بیان اینکه فوتبال خوبی بازی نکردیم، گفت: روز بد فوتبال ما بود و توانمند نبودیم.

وی با اشاره به اینکه تیم حریف هر توپی زد، وارد دروازه ما شد، اظهار کرد: متأسفانه موقعیت‌های ما گل نشد.

پیوس با اشاره به اینکه در هفته‌ای که گذشت تمرینات خوب و شادابی داشتیم، تصریح کرد: متأسفانه مغرور شده بودیم و هر چه می‌خواستیم امروز در زمین پیاده نشد.

سرمربی تیم سپیدرود رشت ادامه داد: گل‌های بسیار بدی خوردیم و دلم شکست!

وی گفت: ۲ ماشین از رشت آمده بودند که بین راه ماشین آن‌ها نیز خراب شده بود و به شکلی خود را به ورزشگاه رساندند، ما می‌خواستیم دل آن‌ها را شاد کنیم اما نشد؛ از آن‌ها و هواداران عذرخواهی می‌کنم.

پیوس افزود: ان‌شاءالله این بازی را جبران می‌کنم، ما وقت زیادی داریم.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه تمامی بازیکنان و کادرفنی ناراحت هستند، گفت: این شکست را نمی‌توان به گردن کسی انداخت، مقصر هیچکس نیست؛ ان‌شاءالله هفته به هفته بهتر می‌شویم و شک نکنید سپیدرود به جایگاه اصلی خود خواهد رسید.

پیوس بار دیگر تأکید کرد: از طرف خودم، کادرفنی و بازیکنان از تمامی هواداران معذرت خواهی می‌کنم، امیدوارم در بازی بعد به ورزشگاه بیایند و ما را تشویق کنند.

وی ضمن تقدیر از مالک باشگاه سپیدرود رشت، افزود: امشب، شب تولد ایشان بود و قرار بر این بود که کادوی تولد خوبی به ایشان بدهیم که متأسفانه هر کاری کردیم، نتوانستیم؛ از مالک باشگاه و خانواده‌شان نیز عذرخواهی می‌کنم.

Share