از هفته هفدهم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال صورت گرفت؛

تساوی خارج از خانه سپیدرود مقابل پیام توس و پیروزی چوکا در تالش

از هفته هفدهم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم پیام توس و سپیدرود رشت در استادیوم ثامن الائمه مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه برابر بدون گل به پایان رسید همچنین چوکای تالش با یک گل مهمان خود را شسکت داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته هفدهم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم پیام توس و سپیدرود رشت در استادیوم ثامن الائمه مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه برابر بدون گل به پایان رسید.

رضا ناصری، مهیار نوری، پرهام جوادی، میلاد نجفی، اویس کردجهان، پویا عزیزپور، حسین آفرین‌زاد (محمدمهدی محمدپور)، امیر قلم آرا (مبین رضاپور)، علیرضا صبوری (رضا عاشوری)، کیوان محمدنژاد و حکیم حزباوی‌پور (پژمان ثباتی) برای سپیدرود بازی کردند.

همچنین چوکای تالش، دیگر تیم گیلانی حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور توانست با یک گل بعثت کرمانشاه را در ورزشگاه پوریای ولی شهر تالش شکست دهد.

تک گل بازی را سید علی یحیی زاده در دقیقه ۶۰ برای چوکا به ثمر رساند.

به گزارش دیارمیرزا، چوکای تالش با این برد ۳۱ امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول ۱۴ تیمی قرار گرفت همچنین سپیدرود رشت با این تساوی و ۲۶ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد.

Share