محسن رضایی در بابل:

نتانیاهو بیمار روانی است | یهودی ستیزی در دنیا چندبرابر شده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دستاوردهای عملیات حماس گفت: امروز یهودی ستیزی در دنیا چندبرابر افزایش یافت و دنیا در آستانه انفجار علیه آمریکا و اسراییل قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، سردار محسن رضایی شامگاه پنجشنبه در یادواره ۲۳ شهید گلزار پاشا امیربندپی شرقی بابل با گرامیداشت هفته بسیج مازندران را جزو بسیجی‌ترین استان‌های کشور یاد کرد و گفت: مازندران در خط مقدم دفاع از اسلام، انقلاب، ایران و جهان بشریت قرار داشته است.

وی با عنوان این بسیج ابتکار حضرت امام راحل برشمرد و گفت: حضرت امام راحل انقلاب، تأسیس جمهوری اسلامی و دفاع مقدس را مدیریت و رهبری کرده است و در این عرصه‌ها از فرمول نو و جدید استفاده کرده است.

وی با اظهار این که حضرت امام راحل ابتکار مردمی کردن امور را پایه‌گذاری کرده است، افزود: بسیج ابتکار خاص حضرت امام راحل است.

وی با اشاره به نقش بسیج در دفاع مقدس اشاره کرد و با اظهار این که بیش از ۳۶ کشور از جمله آمریکا و انگلیس در دفاع مقدس علیه ایران از صدام حمایت می‌کردند، افزود: اخیراً شرکت آلمانی که مواد شیمیایی در جنگ به صدام داده بود با شکایت ایران در دادگاه لاهه محکوم شده است.

سردار رضایی یادآور شد: سپاه با کمک بسیج توانست استان‌های کشور را از تصرف و اشغال آزاد کند و حضرت امام میدانی باز کرد که جوانان به فرماندهان بزرگ تبدیل شدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با گرامیداشت و یاد خاطره شهدای مازندران از جمله شهید بصیر گفت: بسیج به فرمولی در دفاع رسید که به هرجا وارد می‌شود، آن ملت شکست ناپذیر می‌شود و حزب الله لبنان براساس قواعد بسیجی ایجاد شد.

حزب الله و حشدالشعبی تکرار تفکر بسیجی است

وی با عنوان این که حزب الله و حشد الشعبی تکرار مدل و تفکر، اخلاق و نوع بسیج است، افزود: تفکر بسیج صادر شده است و این تفکر و الگوی نبرد و نوع جنگ به لبنان و فلسطین صادر شده است ولی ما در آن جا حضور نداریم.

سردار رضایی با اظهار این که اسرائیل شبیه آمریکایی‌ها و حماسی‌ها شبیه ایرانی‌ها می‌جنگند، تاکید کرد: ایران نه در عراق، نه در لبنان، فلسطین ویمن دخالتی ندارد و این کشورها مستقل و دارای رهبران بزرگی هستند و این نشان می‌دهد که تفکر و مرامش به کشورها صادر شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به حادثه غزه اشاره و از نتانیاهو به عنوان آدم فاسد و دارای اختلال روانی یاد کرد و گفت: ده‌ها هزار نفر یهودی علیه وی تظاهرات کرده بودند و دولتش نیمه جان شده بود و با عملیات حماس، دولت نتانیاهو سقوط کرده بود و اگر فرماندهان آمریکا به تل آویو نمی‌آمدند و فرماندهی ارتش اسرائیل را در دست نمی‌گرفتند، همین امروز چیزی از اسرائیل باقی نمانده بود.

وی با اشاره به آثار و تبعات عملیات حماس علیه اسرائیل گفت: حمله حماس سبب شد تا اسرائیل شکست ناپذیر شکست خورد و تمامی برنامه‌های عادی‌سازی روابط اسرائیل با عربستان و کشورهای منطقه برهم خورد.

سردار رضایی یادآور شد: امروز بی‌آبرویی اسرائیل و آمریکا طوری شده که از داخل آمریکا و انگلیس تظاهرات و شعارهایی علیه آن صورت می‌گیرد و مردم بسیاری از مناطق حامی اسرائیل شدند و یهودی ستیزی در دنیا طی ۴۵ روز گذشته چندبرابر شده است.

وی با اظهار این که دولت‌های جهان اسلام در حال کنترل ملت‌ها هستند و اگر درگیری‌ها ادامه پیدا کند، مردم کشورهای اسلامی وارد می‌شوند، افزود: اسرائیل دفاتر و شرکت‌های زیادی در کشورهای جهان اسلام دارد و مردم این مناطق علیه اسرائیل می‌شود و دنیا در آستانه انفجار بزرگ علیه آمریکا و اسرائیل قرار گرفته است.

حقانیت جمهوری اسلامی ایران روشن شده است

سردار رضایی روشن شدن حقانیت جمهوری اسلامی را از دیگر دستاوردهای عملیات حماس ذکر کرد و گفت: امروز اسرائیل بین دو آتش شکست و جهنم قرار گرفته است و اگر آتش بس را بپذیرد و یا ادامه دهد، شکست خورده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امروز صدها هزار میلیارد تومان در حال خرج است تا جوانان را نسبت به گذشته آن بدبین کنند و می‌خواهند ما را از خودمان والگوی ما دور کنند و می‌خواهند راه کشف شده و ارزش‌های به دست آمده را از دست دهیم و امروز جنگ سخت ناپیدا علیه ارزش‌ها و مسیر نورانی ما وجود دارد.

سردار محسن رضایی با بیان این که در کشور دارای ضعف‌هایی هستیم، گفت: آنان درپی آن دست با استفاده از این ضعف‌ها ما را بمباران کنند و جوانان را از مسیر گذشته دور کنند زیرا مسیر گذشته خطرناک‌ترین عامل علیه آمریکا است.

وی با بیان این که دشمن از الله اکبرهای ما می‌ترسد، افزود: مردم ایران با ارزش‌های انقلابی واسلامی همه چیز را می‌توانند همه مشکلات را حل کنند و در جمهوری اسلامی تعبد و تخصص از هم جدا نیستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید براین که باید به ارزش‌های خود برگردیم، تندروی را یکی از آسیب‌ها برشمرد.

وی با اشاره به این که تعدادی از یهودی‌ها دارای سندروم روانی هستند، افزود: نتانیاهو دارای این بیماری است و این بیماران خون آشام حتی از ریختن خون یک حیوان نیز لذت می‌برند.

سردار رضایی گفت: بایدن و دیگران باید این بیماران روانی را دستگیر کنند و اکنون در حال دفاع از یک بیمار روانی هستند و به فضل خداوند رزمندگان فلسطین و حماس این بیماران روانی را خواهند گرفت و معالجه اساسی خواهند کرد.

Share