سرمربی ملوان بندرانزلی:

ملوان استحقاق داشتن چند نماینده در تیم ملی را دارد | نمی‌توانم به تیم دیگری فکر کنم

سرمربی ملوان بندرانزلی پیروزی برابر مس رفسنجان را ارزشمند توصیف کرد و گفت: جا دارد از چند هواداری که از انزلی خود را به رفسنجان رسانده بودند، تشکر کنم. واقعاً وقتی اینها را می‌بینیم روحیه مضاعفی می‌گیریم و دلگرم می‌شویم و تمام تلاش‌مان این است که هواداران‌مان خوشحال شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مس رفسنجان و ملوان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی چهار بر یک ملوان مهمان به پایان رسید.

سرمربی ملوان در نشست خبری پایان بازی برابر مس رفسنجان اظهار کرد: بازی شطرنج‌گونه بود و خیلی زیبا دنبال شد. ما بازی را خوب شروع نکردیم و تیم مس در گردش توپ خیلی بهتر از ما بود و مالکیت بهتری داشت. خوشبختانه در یکی از ضد حملات‌مان به گل اول رسیدیم که کار شده بود و با برنامه این کار را کردیم. بعد از آن مقداری بازی متعادل شد. گل دوم را زدیم و بعد از گل دوم، مس به هم ریخت و در نیمه اول هم طبیعی بود.

او افزود: با شروع نیمه دوم مس تغییراتی را ایجاد و خیلی بازی را خوب شروع کرد. در شروع نیمه دوم گل خوردیم و خیلی کار سخت شد وقتی نتیجه دو بر صفر به دو بر یک تبدیل می‌شود احتمال شکست هم وجود دارد. بعد از آن مس فشار مضاعفی را روی دروازه ما آورد. خوشبختانه با اخراج بازیکن حریف کار ما راحت شد و توانستیم از فضایی که به وجود آمد به‌خوبی استفاده کنیم و گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم. فکر می‌کنم اگر بازیکن آن‌ها اخراج نمی‌شد کار سختی داشتیم.

مهدی تارتار ادامه داد: تیم مس هم انصافا تا قبل از اینکه ۱۰ نفره شود بازی خوبی را به نمایش گذاشت. خدا را شکر می‌کنم امروز سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم که در همه بازی‌ها فداکارانه بازی می‌کنند و به داشتن آن‌ها افتخار می‌کنم.

سرمربی ملوان درباره پیشرفت پدرام قاضی‌پور و به ثمر رساندن دو گل در این مسابقه گفت: بارها گفتم این بچه‌ها لیاقت ملی‌پوش‌شدن را دارند. پدرام هم یکی از این بازیکنان است به همراه بقیه. اسم نمی‌برم. اکثر بچه‌ها خوب کار می‌کنند. ملوان این استحقاق را دارد که در تیم ملی نماینده داشته باشد. امیدوارم این اتفاق بیفتد و بچه‌ها مزد تلاش خود را بگیرند. واقعاً بودن یک یا دو نماینده از تیم ما در تیم ملی حق ماست.

تارتار افزود: جا دارد از چند هواداری که از انزلی خود را به رفسنجان رسانده بودند، تشکر کنم. واقعاً وقتی اینها را می‌بینیم روحیه مضاعفی می‌گیریم و دلگرم می‌شویم و تمام تلاش‌مان این است که هواداران‌مان خوشحال شوند و از این بابت خوشحالیم که انزلی خوشحال است.

او درباره شایعه جدایی‌اش از ملوان نیز گفت: تمام تمرکزم روی این تیم است. این تیم دوست‌داشتنی است هوادان عاشق دارد و اصلاً نمی‌توانم به تیم دیگری فکر کنم. تا روزی که قرارداد دارم و تا روزی که من را بخواهند با تمام وجود برای ملوان کار می‌کنم.

تارتار در پاسخ به این سوال که در ابتدای بازی کمی دیر به نشست آمد و این شائبه مطرح شد که نمی‌خواهد با ساکت الهامی روبرو شود، این چنین گفت: ضمن احترام به شما به این سوال جواب نمی‌دهم.

Share