تیم ما شخصی اداره می‌شود و واقعا این اشتباهات قابل تحمل نیست

مدیرعامل ملوان: حرف نمی‌زنیم سرمان را نبرید | امیدوارم اشتباهات علیه ما تکرار نشود

آرش فهمیده، مدیرعامل ملوان، با زبان و لحنی آرام و متفاوت به اشتباه داوری علیه تیمش پرداخته است. او در مورد سیاست خود برای ملوان عنوان کرد: تیم ما شخصی اداره می‌شود و واقعا این اشتباهات قابل تحمل نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، آرش فهمیده، مدیرعامل ملوان، روز گذشته در تماس با خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران، اعتراض خود را مبنی بر قضاوت داوری نشان داد. او حالا در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص اعتراض تیمش گفت: از اول فصل خط و خطوطمان بر این اساس بود که دور از هیجان و هیاهو کار را جلو ببریم. به همین خاطر هم خیریت کارمان را دیدیم و باوجود حضور بانوان، ما همیشه بهترین شرایط میزبانی را برای تیم‌های حریف به وجود آوردیم و بهترین محیط را داشته‌ایم.

وی افزود: اما الان این موضوع به ضرر ما تمام می‌شود. سرمربی و سرپرست ما هیچ اعتراضی نمی‌کنند و من هم هرگز مصاحبه نکردم. من به آقای افشاریان زنگ زدم و گفتم از بازی استقلال، سپاهان و صنعت نفت آبادان همیشه اشتباهات تاثیرگذار علیه ما بوده است. حالا چون چیزی نگفتیم باید این اشتباهات ادامه داشته باشد؟

او در مورد سیاست خود برای ملوان عنوان کرد: تیم ما شخصی اداره می‌شود و واقعا این اشتباهات قابل تحمل نیست. در بازی استقلال کرنر اصلا درست نبود و آمد وارد دروازه ما شد. من شخصا از اینکه در مسیری باشیم که دور از هیاهو و اعتراض به داور قرار بگیریم، استقبال می‌کنم و به هیچ وجه هم نمی‌خوایم به داوران فشار بیاورم.

فهمیده در ادامه گفت: ما این جایگاه را به عنوان تیمی که قصد اعتراض به داور را ندارد، ترسیم کردیم و به خاطر آن هزینه دادیم. متاسفانه ما اعتراض نمی‌کنیم و دوست نداریم وارد این عرصه فشار بر جامعه داوری شویم. چون آن‌ها هم انسان هستند و اشتباه می‌کنند.

مدیرعامل ملوان همچنین درباره بیانیه روز گذشته ملوان اظهار داشت: ما قبل از نظر کارشناسان هم هیچ اعتراضی نداشتیم و گفتیم کار به دست کارشناسان سپرده شود. حالا هم اگر چیزی می‌گوییم، بر اساس نظرات کارشناسان است.

او در پایان عنوان کرد: با تمام این حرف‌ها به نظرم روند داوران مثبت است و ما نباید فشار بیاوریم. ما اگر فشار بیاوریم این درخت نحیف می‌شکند و دودش در چشم خودمان به عنوان اهالی فوتبال می‌رود. اما از کمیته داوران هم درخواست دارم امکانات بیشتری برای داوران مهیا کنند و امیدوارم دیگر این اشتباهات علیه تیم ما به عنوان تیمی خصوصی و پرطرفدار تکرار نشود.

Share