هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر؛

ملوان طلسم دروازه گل گهر را شکست | تساوی ارزشمند خارج از خانه

در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۲۰، دو تیم گل‌گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند. که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، دیدار تیم‌های گل گهر و ملوان در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۲۰، دو تیم گل‌گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند. قضاوت این دیدار برعهده احمد محمدی، رضا حیدری و نجف پناهی بود.

شاگردان مارینوس اوزونیدیس درحالی در این بازی پذیرایی شاگردان مهدی تارتار بودند که با کسب ۲ برد و یک تساوی از ۳ بازی ابتدایی خود در رقابت‌های لیگ برتر با ۷ امتیاز در پایان هفته سوم مسابقات پائین‌تر از سپاهان اصفهان در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته بودند. ملوان دو بازی ابتدایی را که باخته با در هفته سوم در خانه با ۴ گل فولاد خوزستان را درهم کوبید.

در دقیقه ۵۷ بازی شوت رضا جعفری از پشت محوطه جریمه روی اشتباه محسن فروزان وارد دروازه گل‌گهر سیرجان شد تا ملوانی‌ها از حریف خود پیشی بگیرند. این گل نخستین گلی بود که شاگردان اوزونیدیس در لیگ بیست و سوم دریافت می‌کنند.

درحالی که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان پیگیری می‌شد در دقیقه ۷۰ بازی سعید سحرخیزان روی اشتباه مدافع ملوان موفق شد دروازه این تیم را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

در قیقه ۸۰ بازی ابوالفضل رازق‌پور روی پاس هم تیمی خود در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه او با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در پایان این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا گل‌گهر با ۸ امتیاز پایین‌تر از سپاهان و استقلال در رده سوم جدول قرار گیرد و ملوان بندرانزلی نیز با ۴ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت.

ترکیب ابتدایی دو تیم:

ملوان بندرانزلی: محمدحسین اکبرمنادی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، امین پورعلی، رضا جعفری، آرمان اکوان، مسعود زائرکاظمین، پدرام قاضی‌پور، مجید عبدی، مهدی موقری، حسین صادقی

گل‌گهر سیرجان: محسن فروزان، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهران گلزاری، ابولفضل رزاق‌پور، حمید بوحمدان، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح، سعید سحرخیزان، مهدی ممی‌زاده و مهدی تیکدری‌نژاد

تارتار: امیدوارم داوران در بازی امشب اشتباه تاثیرگذار نکرده باشند

مهدی تارتار پس از کسب یک امتیاز در خانه گل گهر سیرجان، اظهار داشت: به خاطر شرایط جغرافیایی که این شهر (سیرجان) دارد و در نیمه دوم که واقعا تیم‌ها دچار مشکل می‌شوند، خداراشکر توانستیم یک امتیاز با ارزش را به دست بیاوریم. در نیمه اول هر دو تیم یکدیگر را ارزیابی می‌کردند و موقعیت خاصی وجود نداشت.

وی افزود: با شروع نیمه دوم توانستیم روی یکی از ضدحملات‌مان خیلی خوب عمل کنیم و گل برتری را بزنیم. در ادامه با تعویض‌هایی که تیم حریف انجام داد به بازی مسلط شد اما موقعیتی به گل گهر ندادیم. حتی گلی هم که دریافت کردیم مدافع ما حضور داشت. یک ناهماهنگی به وجود آمد و گل مساوی را دریافت کردیم. در ادامه توانستیم بازی را کنترل کنیم. روی نیمکت مقداری دست ما بسته است. با این قانون جدید باید صبر کنیم. از فردا نقل و انتقالات تمام می‌شود و می‌توانیم ۳ بازیکن را اضافه کنیم تا در این موقعیت‌ها بتوانیم تعویض‌های بهتری انجام بدهیم. فکر می‌کنم مساوی عادلانه بود.

سرمربی ملوان در خصوص داوری بازی و اخراج بازیکن گل گهر، گفت: صحنه اخراج از ما دور بود ولی خود داور به صحنه نزدیک بود. قضاوت خوبی را شاهد بودیم. یک صحنه هند عمد هم در نیمه اول وجود داشت. دفاع حریف سر خورد و توپ را با دست لمس کرد. امیدوارم داوران در این بازی اشتباه تاثیرگذار نداشته باشند. جوان و آینده دار هستند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد اینکه برخلاف انتظار در بازی امشب موقعیت‌های چندانی خلق نشد، عنوان کرد: علت این بود که هردو تیم با یک سیستم بازی می‌کردند. کاملا مشخص بود که بازیکنان به هم خورده بودند. در رختکن هم به بازیکنان گفتم. در این بازی نباید یک در مقابل یک‌ها را از دست می‌دادیم که خداراشکر خوب بودیم. توانستیم تیم خوب گل گهر را کنترل کنیم. به خاطر سیستمی که هر دو تیم داشتند نمی‌توانستند خیلی خوب کار کنند. هر دو تیم واقعا یکدیگر را خوب کنترل کردند.

Share