شهردار آستانه اشرفیه؛

طرح یکطرفه بودن ترافیک توسط شورا ابطال شد | عده‌ای شهرداری را تدارک‌چی شهر می‌دانند

داداشی نیاکی از مصوبه شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه در خصوص ابطال طرح ترافیک در سه خیایان این شهر خبر داد و افزود: شورای شهر آستانه‌اشرفیه طرح یک طرفه کردن و کنونی ترافیک را ابطال کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست هم اندیشی شهردار آستانه‌اشرفیه با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد.

عملکرد برخی از مسوولان در دوران گذشته باعث‌عدم اعتماد مردم و مسوولان شده است

عبدالحسین داداشی؛ شهردار آستانه‌اشرفیه، با بیان اینکه عملکرد برخی از مسوولان در دوران گذشته باعث‌عدم اعتماد مردم و مسوولان شده است، اظهار کرد: در انجام امور شهرداری آستانه اشرفیه در تلاشیم در شعارها و برنامه ریزی‌ها دقت لازم را کرده و آن را محقق کنم زبرد باید اعتماد را به مردم بازگردانیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر آستانه‌اشرفیه گفت: عده‌ای شهرداری را تدارک‌چی شهر می‌دانند در حالی که اولویت نخست شهرداری زیباسازی شهری، تکمیل به پروژه‌های عمرانی و دیگر امور شهری است.

شهردار آستانه‌اشرفیه یکی از معضلات این شهر را عقب ماندگی‌ها در حوزه عمرانی دانست و افزود: در دوره گذشته، بازگشایی طرح جامع شهری ۳۲ درصد پیشرفت داشت ولی بعد از اتمام کار بنده در دوره نخست شهرداری در این شهر توانستیم بازگشایی جامع شهری را به بیش از ۹۰ درصد برسانیم ولی در چند سال این روند ادامه‌دار نبوده است.

داداشی تکمیل طرح توسعه حرم (بلوار شهید سلیمانی) یکی از اهداف شهرداری دانست و بیان کرد: برای تحقق طرح توسعه حرم دارای مشکلاتی هستیم لذا توانستیم سیاست‌گذاری را تغییر داده و به مغازه‌های نزدیک خیابان پروانه مجانی برای ساخت مغازه به شرط نمای سنتی داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این شهر را با نام حرم حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف می‌شناسند، گفت: برای تکمیل طرح توسعه حرم رایزنی‌های بسیاری انجام شده است و ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار از طریق سازمان برنامه و بودجه به اجرای این طرح اختصاص یافت.

به گفته داداشی، برخی از منازل مردم در مسیر طرح توسعه حرم هستند ولی حاضر به فروش منزل مسکونی خود نیستند، از همین رو در تفاهم نامه با شرکت باز آفرینی شهری مقرر شد سه زمین متعلق به این شرکت آپارتمان‌سازی شده و این آپارتمان‌ها به صورت تهاتر به آن افراد اعطا شود.

طرح یک‌طرفه بودن ترافیک توسط شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه ابطال شد

وی از مصوبه شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه در خصوص ابطال طرح ترافیک در سه خیایان این شهر خبر داد و افزود: شورای شهر آستانه‌اشرفیه طرح یک طرفه کردن و کنونی ترافیک را ابطال کرده و پس تایید شورای ترافیک، خیایان امام خمینی، طالقانی و سردار جنگل به حالت گذشته بازگشته و باند و ایستگاه تاکسی میدان حزم جمع‌آوری خواهد شد.

شهردار آستانه‌اشرفیه، پارک ساحلی این شهر را یکی‌از جاذبه‌های گردشگری استان دانست و گفت: در چند هفته اخیر ۹۰۰ میلیون تومان برای افزایش روشنایی و همچنین فضای سبز پارک ساحلی هزینه کرده و چهار دکه ورودی پارک را که مقرر شده بود تخریب شود، به متقاضیان و بدون استفاده دخانی تحویل داده شود.

داداشی با اشاره به امضای قرارداد برای ساماندهی سگ‌های ولگرد در شهرستان آستانه‌اشرفیه، بیان کرد: سگ‌های ولگرد را باید به سامان‌کده بدهیم و در این خصوص قراردادی را به با یک شرکتی به امضا رسانیدم و به زودی سگ‌های ولگرد ساماندهی می‌شود.

وی با بیان اینکه بنده فرزند آستانه‌اشرفیه بوده و با نقاط قوت و ضعف این شهر به خوبی آگاه هستم، افزود: آستانه اشرفیه دارای نقاط ضعف بسیار زیادی بوده و در این خصوص جلسات متعددی را با کارشناسان مربوطه برگزار کردیم و از همین جا اعلام میکنم برای پیشرفت شهرم با هیچ فردی مماشات ندارم.

هنوز برخی از مسوولان رسانه‌ها را جزئی از خود نمی‌دانند، اصحاب رسانه بخشی از مردم هستند.

شهردار آستانه‌اشرفیه از افتتاح پل بهمنیار آستانه‌اشرفیه در هفته آینده خبر داد و گفت: یکی از اهداف و برنامه‌های شهرداری افتتاح پل بهمنیار بوده و با تلاش‌های انجام شده اکنون این پل قابل استفاده بهره‌برداری شده و هفته آینده به طور رسمی آماده استفاده است.

داداشی با اشاره به بهسازی بلوار امام حسین تا شب عید، افزود: این قول را به شهروندان می‌دهم و تمام تلاش ما این است تا شب عید ۲ طرف بلوار امام حسین بهسازی کنیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به تکمیل پل تا پل آستانه‌اشرفیه، تصریح کرد: جاده پل تا پل، پایین سپیدرود از پل بزرگ به سمت پل کابلی مشکل آب رفتگی داشته و در تلاشیم مانع انجام این کار شویم و در همین راستا مقرر شد ۷۰۰ متر از پل بزرگ تا کوچک دیوار مالن کشیده شده و از بالای پل، خیابان دو هزار و ۳۵۰ متری مطرح شده است که یک باند آن جدول خورده و طرف دیگر در حال جدول‌گذاری است.

شهردار آستانه‌اشرفیه با اشاره به ارائه برنامه‌های سه‌گانه عمرانی در این شهر بیان کرد: در دوره جدید شهرداری آستانه‌اشرفیه سعی کردیم برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه‌ریزی کرده و بر همان اساس حرکت کنیم.

داداشی با بیان اینکه هنوز برخی از مسوولان رسانه‌ها را جزئی از خود نمی‌دانند، گفت: من این دیدگاه را نداشته و همواره در انجام امور شهری از نظر رسانه‌ها بهره‌مند می‌شوم زیرا اصحاب رسانه بخشی از مردم هستند.

Share