فرمانده انتظامی تالش خبر داد:

توقیف موتورسیکلت ۴۰۰ سی‌سی قاچاق در تالش | متهم ۳۷ ساله در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۴۰۰ سی‌سی قاچاق در این شهرستان خبر داد و افزود: در این رابطه متهم ۳۷ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش از کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۴۰۰ سی‌سی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاقچیان را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی برشمرد و اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وجود یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق داخل یک باب منزل مسکونی در شهرستان تالش، تحقیقات لازم انجام و پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی قضائی، پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۴۰۰ سی‌سی فاقد هرگونه مدارک گمرکی و قاچاق در بازرسی از مکان مورد نظر خبر داد و بیان داشت: در این رابطه متهم ۳۷ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی موتورسیکلت قاچاق را ۳ میلیارد ریال اعلام کردند، افزود: مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی، گامی مؤثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاران است.

Share