فرمانده انتظامی تالش خبر داد:

تیراندازی به سمت راننده بیل مکانیکی در تالش؛ متهم بازداشت شد!

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری فردی که با سلاح شکاری غیرمجاز اقدام به تیراندازی و مجروحیت راننده یک دستگاه بیل مکانیکی کرده، خبر داد و گفت: فرد مجروح به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری فردی که با سلاح شکاری غیرمجاز اقدام به تیراندازی و مجروحیت راننده یک دستگاه بیل مکانیکی کرده، خبر داد و گفت: فرد مجروح به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ محمد رستمی با اشاره به تلاش‌های مجموعه انتظامی برای برقراری و ارتقاء نظم و امنیت در جامعه، اظهار داشت: ایجاد ناامنی برای مردم و انجام رفتارهای هنجارشکنانه خط قرمز پلیس است.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و متعاقب آن تیراندازی با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در مخفیگاهش و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز خبر داد و افزود: متهم به علت تخریب قسمتی از حصار منزلش توسط بیل مکانیکی حین کار به سمت راننده آن تیراندازی کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده ۴۹ساله مجروح و به بیمارستان منتقل شد، تصریح کرد: متهم ۳۲ساله نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ رستمی در پایان بیان داشت: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری عواقب ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است.

Share