فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

توقیف موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی‌سی قاچاق در آستانه‌اشرفیه | ارزش تقریبی آن ۹۰۰ میلیون تومان است

سرهنگ رضا شمسائی، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی‌سی قاچاق در این شهرستان خبر داد و افزود: در این رابطه متهم ۲۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی‌سی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا شمسائی با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف مجموعه انتظامی در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، اظهار داشت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در یکی از روستاهای سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد پلاک را در حال تردد مشاهده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه پس از بررسی صورت گرفته مشخص شد، موتورسیکلت مورد نظر ۱۰۰۰ سی‌سی و قاچاق است، افزود: کارشناسان ارزش تقریبی آن را ۹ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی از تحویل موتورسیکلت قاچاق به انبار اداره اموال تملیکی خبر داد و بیان داشت: در این رابطه متهم ۲۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ شمسائی در پایان مقابله با قاچاق را نیازمند عزم همگانی و همکاری همه جانبه همه دستگاه‌ها و مردم عنوان کرد و اذعان داشت: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

Share