فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

کشف بیش از ۴ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۲ در آستانه‌اشرفیه

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از کشف بیش از ۴ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از کشف بیش از ۴ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور با اشاره به اثرات سوء قاچاق بر اقتصاد کشور، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق سوخت یکی از مهمترین اولویت‌های مجموعه انتظامی است و پلیس با اقدامات همه جانبه از به تاراج رفتن این سرمایه ملی جلوگیری می‌کند.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان با اقدامات فنی و تخصصی از دپو و نگهداری سوخت قاچاق در یک انبار مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه بیان داشت: پس از هماهنگی قضایی بلافاصله پلیس به همراه نمایندگان شرکت نفت به محل موردنظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۴ هزار و ۸۹ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و بنزین را کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه متهمان ۴۱ و ۵۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ نجفی‌پور در پایان با اشاره به تحویل سوخت‌ها به شرکت ملی نفت افزود: پلیس با قاچاقچیان سوخت که با هدف سودجویی اقدام به قاچاق سرمایه‌های ملی می‌کنند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

Share