بهترین مارک جارو برقی خارجی و ایرانی در بازار ایران (۵ برند)

در این مقاله بهترین مارک‌های جارو برقی ایرانی و خارجی در بازار ایران را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین، مزایا و معایب هرکدام را نیز بررسی خواهیم کرد.

اگر با نحوه عملکرد کمپانی‌های تولیدکننده مطرح جهان در تولید این وسیله برقی خانگی و ویژگی‌های آن آشنا شوید، به انتخاب بهتری در هنگام خرید می‌رسید. از‌این‌رو ما بر آن شدیم تا بهترین برندهای جاروبرقی خارجی و ایرانی را به شما معرفی کنیم و اهمیت پیشینه تولید این محصول و نقش آن در کیفیت و کارایی آن‌ها را بررسی کنیم. این برندها با سابقه تولید بسیار طولانی در حوزه لوازم برقی خانگی با عملکرد مختص به خود از اعتبار جهانی برخوردارند.

بهترین مارک جارو برقی خارجی و ایرانی

بهترین مارک‌های جاروبرقی خارجی و ایرانی در بازار ایران

آشنایی با برندهای معتبر جاروبرقی به‌عنوان یک وسیله مصرفی با کارایی فوق‌العاده در راستای استفاده بهینه از آن و افزایش دوام و طول عمر محصول از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۱. مارک بوش

جارو برقی بوش از کمپانی اصیل آلمانی است که در تولید آن طیف گسترده‌ای از نیازهای کاربری مورد توجه قرار گرفته است. آنچه که سبب شده برند بوش پس از گذشت سال‌ها جایگاه برتر خود را حفظ کند، عملکرد فوق‌العاده این کمپانی آلمانی در طراحی بی‌نظیر و قدرت و کیفیت بالای تولید بهترین جارو برقی است.

جاروبرقی مارک بوش

شما می‌توانید به تناسب هزینه و نیاز کاربری خود مدل‌های کوچک این محصول را با توان و قدرت بالای دستگاه تهیه کنید. موتورهایی که در ساخت این محصول به‌کار می‌روند، قابلیت استفاده در انواع مدل‌ آن را دارند. کمپانی بوش با تولید انواع جاروبرقی با مکش عالی، صدای کم و عملکرد بسیار بهینه، همواره محصولات جدیدی برای عرضه دارد. آنچه BOSCH را به یکی از بهترین مارک جارو برقی خارجی بازار بدل ساخته، کیفیت ساخت عالی، مکش بالا و دوام بی‌نظیر محصولات آن است.

مزایا و معایب جاروبرقی‌های بوش

شرکت بوش آلمان همواره به دنبال آن است که نیازهای مشتریان خود را مرتفع سازد‌. برای جاروبرقی بوش مزایای خاصی از جمله:

  • قدرت مکش عالی به واسطه موتور قدرتمند
  • پاکت‌های بسیار باکیفیت دائمی مجهز به فیلتر مخصوص تصفیه هوا
  • وزن سبک و طراحی دسته ارگونومیک برای استفاده آسان
  • پشتیبانی کمپانی بوش از محصولات قابل عرضه خود و غیره تعریف شده است.

از معایب این محصول نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت نسبتا بالا
  • عدم توانایی مکش مایعات
  • احتمال غیر اصلی بودن برخی لوازم یدکی در ایران

۲. مارک پاناسونیک

این برند ژاپنی با بیش از یک قرن سابقه درخشان در تولید لوازم برقی یک برند شناخته‌شده و معتبر است و اعتبار آن از ویژگی‌های کاربردی و ساختار قدرتمند محصولات آن در طول سال‌ها حاصل شده است. این کمپانی در تولید انواع جاروبرقی ویژگی‌های خاصی از جمله: شعاع کارکرد گسترده، قدرت جذب و مکش بسیار بالا، طراحی بدنه محکم و… را لحاظ کرده است.

جارو برقی مارک پاناسونیک

برند پاناسونیک با تولید انواع جاروهای برقی کیسه‌ای، عملکرد و راندمان بالایی را در استفاده از این محصول ارائه می‌دهد. باتوجه به اینکه توان مصرفی این وسیله برقی به تناسب قدرت موتور، میزان مکش، میزان مصرف انرژی و… بهینه‌سازی شده است، طول عمر انواع جاروهای برقی پاناسونیک در استفاده‌های مکرر بالاست. به صورت کلی برای کاربرانی که می‌خواهند محصول خود را از بهترین برند جارو برقی تهیه کنند، انتخاب خوبی است.

البته اگر می‌خواهید پرفروش‌ترین و جدیدترین مدل تمامی برندهای خوب جارو برقی را یک‌جا مشاهده کنید، می‌توانید به مطلب بهترین جاروبرقی ایرانی و خارجی در بازار ایران مراجعه کنید تا بر اساس نظر کارشناسان و کاربران، جاروبرقی‌های خوب هر برند را در یک لیست ببینید.

۳. برند فیلیپس

این کمپانی هلندی از دیگر تولیدکنندگان جاروبرقی پرقدرت و مکش بالا در جهان است که در فرآیند تولید به دنبال ارتقاء عملکرد ویژگی‌ جاروهای برقی خود بر اساس نیاز و اولویت‌های مشتری است. ویژگی‌هایی که کمپانی‌ فیلیپس در انواع جاروهای برقی خود تعبیه کرده است، امکان دریافت یک عملکرد عالی در استفاده از آن را فراهم می‌سازد.

جاروبرقی برند فیلیپس

این ‌کمپانی با تولید مدل‌های مختلفی از این محصول همواره حرف‌های جدیدی برای گفتن دارد. این تولیدکننده انتخاب مدل‌های مختلف جاروی برقی را به عهده مشتری گذاشته و با قابلیت‌های مهمی که به این وسیله بخشیده، دست مشتری را برای خرید باز گذاشته است.

مزایا و معایب جاروبرقی‌های فیلیپس

برای جاروهای برقی برند فیلیپس مزایا و معایب خاصی تعریف شده است. مزایای این وسیله برقی شامل:

  • سروصدای کم
  • مجهز به فیلتر باکیفیت
  • قدرت بالای موتور و مکش عالی

و معایب آن نیز شامل موارد زیر می‌شود:

  • وزن بالا در برخی از مدل‌های آن
  • قیمت بالا
  • مصرف زیاد انرژی در بعضی از مدل‌ها
  • لوازم یدکی گران

۴. مارک دوو

فروش بالای انواع محصولات دوو به‌خصوص جاروبرقی پرقدرت آن نشان می‌دهد که این کمپانی در تولیدات خود عملکرد مثبتی داشته است. طراحی یک دستگاه فوق‌العاده با کارایی عالی و طول عمر زیاد و در کنار آن ویژگی‌های مدرنی که به مدل‌های جدید آن افزوده شده، نشان می‌دهد که این برند کره‌ای در تلاش است که محصولات خود را مطابق با نیازهای کاربری مشتریان تولید کند و همین اصل سبب شده که محصولات این کمپانی نیاز امروز و فردای هر خانه‌ای را تأمین کنند.

جارو برقی مارک دوو

حضور پرقدرت دوو در عرصه رقابت جهانی گواه آن است که محصولات این برند کیفیت بالایی دارند و شما می‌توانید با اطمینان انواع جارو برقی آن را متناسب با نیاز خود تهیه کنید. اگر به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه نمایید، متوجه خواهید شد که دوو جزو پرفروش‌ترین و بهترین مارک جاروبرقی در بازار ایران است. البته علت این موضوع، عدم واردات محصولات اصلی برندهای مطرح جهان هم می‌باشد. اما در کل، دوو جزو برندهای خوب جاروبرقی است که قیمت ارزان و اقتصادی دارد.

مزایا و معایب جاروبرقی‌های دوو

از مزایای این وسیله برقی از برند دوو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تکنولوژی مدرن و تنظیمات هوشمند آن
  • سرو صدای کم
  • وزن مناسب و حمل آسان
  • طراحی ارگونومیک و زیبا
  • تنوع مدل و قیمت مناسب

۵. مارک پارس خزر

این کمپانی نام آشنای قدیمی، انواع جاروبرقی خوب و با کیفیت فوق‌العاده را ر‌وانه بازار کرده است. دارندگان محصولات پارس خزر به خوبی از کیفیت تولیدات این کمپانی مطلع هستند و میزان رضایتمندی مشتریان این برند نشان می‌دهد که پارس خزر در حوزه تولید لوازم خانگی موفق بوده است. استفاده از قطعات اورجینال و طراحی تخصصی در تولید انواع جاروهای برقی پارس خزر سبب شده که این وسیله برقی ضمن ارائه عملکرد فوق‌العاده از طول عمر بالایی برخوردار باشد.

مارک ایرانی پارس خزر

فناوری به‌کا‌ررفته، گارانتی و لوازم جانبی فوق‌العاده‌ای که به همراه مدل‌های مختلف این وسیله از کمپانی پارس خزر ارائه می‌شود، نشان می‌دهد که این شرکت به دنبال یک نام مانا و ماندگار از خود است. پارس خزر یکی از بهترین مارک های جاروبرقی ایرانی است که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.

جمع‌بندی برای انتخاب بهترین برند جاروبرقی

برندهای خارجی و ایرانی که در این مقاله معرفی کردیم، علاوه‌بر استفاده از تکنولوژی نوین در تولیدات خود، در تلاش‌اند با‌توجه‌به نیازهای کاربری افراد، محصولاتی تولید کنند که عملکرد فوق‌العاده‌ای را در درازمدت ارائه می‌دهند‌. این کمپانی‌ها بیشتر از اینکه به رقابت با یکدیگر فکر کنند، با جلب اعتماد و رضایت مشتریان خود در استفاده از محصولات آن‌ها به چنین شهرتی در بازارهای جهانی رسیده‌اند‌؛ بنابراین اگر انتخاب شما برای خرید بهترین جاروبرقی هر یک از این برندهاست، قطعا برد با شما خواهد بود.

Share