نکات کلیدی قبل از خرید درب ضد سرقت؟

در حال حاضر در بازار ایران درب های ضد سرقت به سه دسته درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت چینی تقسیم می شوند.

قبل از توضیح در مورد خرید درب ضد سرقت ارزان مهمترین دلیلی که همه خریداران درب های ضد سرقت، امنیت درب های ضد سرقت است و تولیدکنندگان سعی در ساخت درب های ضد سرقت دارند که اگرچه در مقایسه با درب های معمولی از امنیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند  اما از زیبایی ظاهری برخوردار بوده و همچنین از تنوع و عملکرد. آناسیف درب از نظر امنیت، کیفیت و زیبایی توانسته است درب های ضد سرقت را در بازار معرفی کند.
در حال حاضر در بازار ایران درب های ضد سرقت به سه دسته درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت چینی تقسیم می شوند. در ضمن کیفیت و قیمت بالاتری در برابر سرقت دارد. در سال های اخیر درب های ضد سرقت ایرانی از لحاظ ظاهری و کیفیت بسیار نزدیک به درب های ترک بوده اند اما در موارد معدودی می توان گفت که درب های ضد سرقت ترکیه دارای برتری هایی نسبت به مدل های ایرانی و چینی هستند.


هنگام خرید درب ضد سرقت برای یک ساختمان چه نکاتی را باید در نظر داشت؟


درب ضد سرقت شیک و زیبا


اولین قدم در خرید درب منزل در برابر سرقت توجه به زیبایی آن است. زیرا قبل از امنیت ، ظاهر در بیننده را تحت تأثیر قرار می دهد و ظاهر در باید به گونه ای باشد که با نوع معماری خانه و آپارتمان سازگار باشد. به عنوان مثال ، خانه هایی با معماری کلاسیک به درهایی با طراحی کلاسیک نیاز دارند. و آپارتمان های مدرن به درهایی با ظاهر مدرن نیاز دارند.


ضخامت و مواد قاب درب در برابر سرقت


در هنگام خرید قاب درب ضد سرقت ، که اولین قدم در خرید درب ضد سرقت ارزان است ، باید بسیار مراقب باشید ، زیرا اگر مواد قاب از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، هنگام نصب لولا درب ضد سرقت، مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد، و همچنین در هنگام استفاده از آن. مواد قاب درب در برابر سرقت باید از فلز با آلیاژ خوب ساخته شود، و همچنین جوشکاری در محل اتصال ورق ها نباید به صورت مقطعی و جزئی باشد و جوشکاری باید در تمام قسمت ها باشد، و همچنین بهتر است نوع جوشکاری جوشکاری CO2 باشد.


درب ضد سرقت با عایق صدا

امروزه استفاده از پنجره ها و دیوارهای ضد صدا برای ایجاد راحتی در ساخت و ساز ضروری است.


درب ضد سرقت با آب و هوای محل مطابقت دارد ؟


هنگام خرید درب ضد سرقت ارزان ، بسته به محل زندگی خود، باید درب ضد سرقت مناسبی را با این آب و هوا انتخاب کنید، برای مناطق مرطوب، چوب مورد استفاده باید متفاوت از چوب استفاده شده در درب ضد سرقت برای مناطق خشک و سرد باشد. درب های ضد سرقت در این شرایط آب و هوایی قدرت خوبی دارند.


مقاومت کافی در سطح درب


هنگام خرید درب ضد سرقت برای خانه خود به استحکام نمای بیرونی آن توجه کنید. برای جلوگیری از آسیب آسان اشیا objects در حین حرکت، ورود و خروج.

اگر در محلی که درب ضد سرقت را نصب می کنید به امنیت بیشتری نیاز دارید ، می توانید از وسایل امنیتی که روی این درها نصب شده استفاده کرده و درب ضد سرقت مناسب را سفارش دهید ، بنابراین بهتر است این کارها را انجام دهید. به نصب کننده درب ضد سرقت خود اطلاع دهید.


قفل ضد اسید در برابر سرقت درب


یکی از راه های باز کردن درب های ضد سرقت ریختن اسید بر روی قفل های آنها است. هنگام خرید به این نکته توجه کنید که درب ضد سرقت باید ضد اسید باشد تا از امنیت بالایی برخوردار باشد و از ورود سارقان جلوگیری کند.


مواد سقف یا لایه بیرونی درب در برابر سرقت


درست است که روش کار بیشتر به سلیقه مشتریان بستگی دارد، اما بسیار مهم است که مواد روش مطابق با مکانی باشد که درب باید در برابر سرقت نصب شود. مواد روش کار براق تر از MDF است. از pvc ساخته شده است اما اگر مکان آفتابی باشد یا رفت و آمد زیادی داشته باشد ، استفاده از MDF کار اشتباهی است، زیرا مقاومت کمتری در برابر آفتاب دارد و در برابر خراش مقاوم نیست.


اتصالات درب ضد سرقت نصب کنید


اتصالات به کار رفته در درب در برابر سرقت بسیار مهم است و باید توجه داشت که دسته ها باید از جنس استیل ساخته شوند و همچنین قفل استفاده شده بر روی درب باید از شرکت ترکی Kale باشد که رتبه اول دنیا را دارد. در رابطه با استانداردهای بین المللی. و ساخت و کپی کردن کلیدهای آنها بسیار دشوار و در بعضی موارد غیرممکن است.


به ایمنی و مناسب بودن قفل توجه کنید


مهمترین قسمت درب در برابر سرقت قفل آنهاست، قفلهایی که دارای شاخه های بیشتری هستند امنیت بیشتری را ایجاد می کنند و همچنین نصب محافظ های آهنی روی درب در برابر سرقت باعث افزایش ایمنی آن می شود. درهای هوشمند ضد سرقت بهترین انتخاب برای جلوگیری از ورود غیرمجاز است.

مزایای خرید از مجموعه آنا سیف:


قیمت محصولات این آناسیف بر اساس قیمت کارخانه است.
مواد و موادی که در تولید درب های ضد سرقت به فروش می رسد در این مجموعه بهترین و با کیفیت ترین مواد هستند.
از آنجا که این درب های ضد سرقت به صورت انبوه تولید می شود، هزینه های تولید به حداقل می رسد.
فروش در این مجموعه مستقیم و بدون واسطه انجام می شود، بنابراین هزینه اضافی برای واسطه گری پرداخت نمی کنید.
سود دریافتی از مجموعه حداقل سود ممکن است، بنابراین این مجموعه توانسته بالاترین آمار را برای رضایت مشتری کسب کند.


انواع محصولات فروخته شده در مجموعه آنا سیف:

انواع درب های ضد سرقت
انواع درب های داخلی
انواع درب لابی
انواع درب های ضد حریق
انواع درب ضد آب
Share