امام‌جمعه رشت

با بیداری ملت‌های دنیا رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد

نماینده ولی فقیه در گیلان، جبهه جدید مقاومت رژیم صهیونیستی را بیهوش و سردرگم کرده و قطعا با بیداری ملت‌های دنیا این رژیم منحوس نابود خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با اشاره به اهمیت آبروی مومن اظهار داشت: به نقل از امام صادق(ع)، کسی‌که علیه برادر مومنش سخنی بگوید تا او را بدنام کند، خدا او را از هدایت خود دور می‌کند.

امام جمعه رشت با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفان تصریح کرد: بسیج از کارهای بزرگ امام(ره) است و امروز همه مدیون بسیجیان هستیم که در شهرها و روستاها خدمات‌رسانی کرده و جزو افتخارات‌مان در نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به روز همبستگی با ملت فلسطین در هفته پیش رو اظهار کرد: دنیا درصدد است تا با نسخه پیچی جدید به جای حماس در غزه، نیروهای جدید بیاورند یا دولت مصر را به عنوان قیومیت غزه معرفی کنند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در اعتراف جدید اعلام کردند که این جنگ پایان‌ناپذیر است، افزود: خودشان گفتند حماس همچنان دست برتر قدرت را دارد و رژیم صهیونیستی روز به روز در حال ضعیف شدن هستند لذا آمریکایی‌ها مستأصلانه می‌گویند باید تصمیم بگیریم که چه کاری در پیش بگیریم.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه مردم غزه تشکیلات خودگردان را نمی‌پذیرند، افزود: مردم غزه گفته‌اند که تا پای جان ایستاده و تا محو رژیم غاصب صهیونیستی غزه را رها نمی‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان، جبهه جدید مقاومت رژیم صهیونیستی را بیهوش و سردرگم کرده و قطعا با بیداری ملت‌های دنیا این رژیم منحوس نابود خواهد شد.

خطیب جمعه رشت با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به تولیدات ملی دغدغه‌مند هستند، گفت: تولیدکنندگان باید در تولید و عرضه کالای مطلوب رقابت کنند.

وی بیان کرد: حمایت از کالای ایران توسط ملت ایران صورت می‌گیرد اما تولیدکنندگان نیز باید در ارائه خدمات مطلوب‌تر رقابت کنند.

آیت‌الله فلاحتی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا بیان کرد: پنجم آذر روز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان پیر جماران است و به عنوان درخت تناور و یادگار امام خمینی (ره) این شجره طیبه، خدمات بسیاری به ایران اسلامی داشته‌اند.

وی بسیج را افتخار ایران اسلامی دانست که جبهه مقاومت از آن الگو گرفته است، گفت: ۱۱ آذر به نقلی روز شهادت حضرت زهرا (س) است و این حضرت الگوی همه انسان‌ها در همه عرصه‌ها و مایه افتخار تمام بشریت است.

امام‌جمعه رشت با اشاره به سالروز شهادت شهید محسن فخری زاده در هفته پیش رو بیان کرد: این شهید والامقام یکی از ۵۰۰ چهره برتر علمی دنیا و پدر برنامه هسته‌ای ایران بود که دشمن او و خدمات خالصانه او را نشانه گرفت و این دانشمند بزرگ را به شهادت رساند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به رفع مشکلات سدها در گیلان، گفت: حضور متداوم وزیر نیرو و معاونانش در گیلان و تلاش برای رفع مشکلات سد و مدیریت آب لازم و ضروری است.

Share