آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت:

بیان دستاوردهای انقلاب به معنای نفی مشکلات و وجود برخی مدیران ناکارآمد نیست

نماینده ولی فقیه در گیلان به دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدت ۴۳ سال گذشته اشاره کرد و گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به معنای نفی مشکلات و وجود برخی مدیران ناکارآمد نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به رعایتتقوای الهی و پرهیز از گناهان و همچنین قدردانی از اجتماع با شکوه ۲۲ بهمن ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار گیلان اظهار کرد: ۲۲ بهمن روزمحو طاغوت ۲۵۰۰ساله در ایران است.

وی با تبریک سالروز ولادت امیر مومنان امام علی علیه السلام مصادف با ۱۳ رجب، بیان کرد: امیر مومنان علی علیه السلام می‌فرمایند؛ در جامعهاسلامی مردم مسلمان باید افق نگر، همیشه دشمن ظالم و یاور مظلوم باشند.

امام جمعه رشت با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در مدت ۴۳ سال گذشته، تصریح کرد: بیان دستاوردهای انقلاب به معنای نفی مشکلات و وجود برخی مدیران ناکارآمد نیست.

آیت الله فلاحتی، ملت ابران را بصیر و آگاه عنوان کرد و افزود: دشمن در جنگ روایت ها، اراده‌ها و ترکیبی با تلاش شبانه روزی به دنبال سیاهنمایی است و می‌خواهد جنایت‌های رضا قلدر و فرزندش را تطهیر کند.

وی با بیان اینکه «ما می‌توانیم» شعار عملی جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی در اوج عزت قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان به پیروی ملت ایران از رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: پبروی مردم از رهبری و حمایت از جمهوری اسلامی ازدستاوردهای بزرگ انقلاب است.

آیت الله فلاحتی، انقلاب اسلامی را نقطه امید ملت‌های آزادی خواه جهان ذکر کرد و یادآور شد: ایستادگی ملت‌های آزاده در مقابل استکبار ازدستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رسانه‌ها دستاوردهای انقلاب اسلامی را به طور ظریف و عاقلانه اطلاع رسانی کنند.

امام جمعه رشت، انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا، رزمندگان، ایثارگران، مدافعان حرم و مردم دلسوزی که دل‌شان برای انقلاب می‌تپد، عنوان کرد و افزود: مردم باید در مقطع انتخابات کسانی را وارد عرصه مسئولیت‌ها کنند که دست پاک و دلسوز ملت باشند.

آیت الله فلاحتی پیرامون حقوق پدر و مادر بر فرزندان در راستای سبک زندگی اسلامی، بیان کرد: توجه و احسان نسبت به پدر و مادر انتها ییندارد.

Share