معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت در گفتگو با دیارمیرزا تشریح کرد؛

آخرین وضعیت اصلاح هندسی تقاطع ولیعصر رشت؛ اجرای دور برگردان‌ها از سه طرف

شفیعی با بیان اینکه در تقاطع ولیعصر رشت دیگر میدان نخواهیم داشت، بیان کرد: میدان ولیعصر به صورت چهارراه خواهد بود و در حال حاضر، دور برگردان‌ها از سه طرف در حال انجام است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدغفور شفیعی معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در مورد آخرین وضعیت اصلاح هندسی تقاطع ولیعصر اظهار کرد: برای تقاطع ولیعصر نقشه و طراحی‌های لازم توسط مهندسین ماهر انجام شده است.

شفیعی تصریح کرد: وقتی کار به فاز اجرا رسید احساس کردیم که نیاز به یک سری هماهنگی‌ها بیشتر داریم.

وی با اشاره به اینکه این تصمیم به علت اینکه در روز اجرا، ترافیک سنگینی در چند مسیر اتفاق افتاد گرفته شده است، تصریح کرد: جلسات زیادی با پلیس راهور برای بهتر اجرا شدن پروژه تقاطع ولیعصر گذاشته شد و قرار بر این شد که مرحله به مرحله اجرای این چهار راه انجام شود.

شفیعی با بیان اینکه در این تقاطع دیگر میدان نخواهیم داشت، بیان کرد: میدان ولیعصر به صورت چهارراه خواهد بود و در حال حاضر، دور برگردان‌ها از سه طرف در حال انجام است و در هفته آینده به طور آزمایشی با انجام یک سری اصلاحات هندسی و با هماهنگی پلیس راهور استان صورت خواهد گرفت.

وی افزود: روند اجرایی تقاطع ولیعصر مرحله به مرحله به علت خطیر بودن این تقاطع انجام می شود و پیش بینی می‌کنیم که حداکثر اجرای پروژه در ولیعصر یکماه خواهد بود.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت گفت: در یک صورت احتمال افزایش زمان اجرایی این پروژه خواهد بود و آن هم ایجاد دغدغه‌های جدید از سوی پلیس راهور و دیگر دستگاه‌های مربوطه است که این مسئله با توجه به جلسات متعددی که برگزار شده بسیار بعید است.

Share