به دلیل کمبود سوخت، فعالیت‌مان در غزه در خطر تعلیق قرار دارد

کمیسرکل آنروا: آنچه را در غزه دیدم، فراموش نخواهم کرد

آنروا با بیان اینکه آوارگان در غزه به دلیل مجازات دسته‌جمعی اعمالی بر همه مردم با اوضاع فاجعه‌باری دست به گریبان هستند، اظهار داشت: تاکید می‌کنیم هیچ مکان امنی در نوار غزه از جمله در نهادهای سازمان ملل متحد وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از الجزیره، کمیسرکل آنزوا با بیان اینکه آنچه در نوار غزه دیدم را ابدا فراموش نخواهم کرد، گفت: کودکان آواره غزه برای به دست آوردن اندکی غذا و آب مبارزه می‌کنند.

فیلیپ لازارینی با بیان اینکه آوارگان در غزه به دلیل مجازات دسته‌جمعی اعمالی بر همه مردم با اوضاع فاجعه‌باری دست به گریبان هستند، اظهار داشت: تاکید می‌کنیم هیچ مکان امنی در نوار غزه از جمله در نهادهای سازمان ملل متحد وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۳ کارمند سازمان ملل متحد در نتیجه بمباران نوار غزه کشته شده و شماری دیگر هم زیر آوار قرار دارند، تصریح کرد: آژانس ما برخلاف آنچه که تبلیغ می‌کنند، نفرت و کینه را در مدارس خود آموزش نمی‌دهد.

کمیسرکل آنروا با بیان اینکه ما هرگونه ارتباط میان کارمندان خود در آژانس و اتفاقات هفت اکتبر را رد می‌کنیم، اظهار داشت: ما هیچ سوختی نداریم و کوشش می‌شود تا تلاش‌هایمان برای پایبندی به تعهدات‌مان در قبال مردم فلسطین را تحت الشعاع قرار دهند.

فیلیپ لازارینی با بیان اینکه ۷۰ درصد از ساکنان جنوب نوار غزه قادر به دستیابی به آب سالم نیستند، تصریح کرد: متاسفانه نهادهای سازمان ملل مانند آژانس ما سوخت گدایی می‌کنند.

کمیسرکل آنروا با اشاره به اینکه به دلیل کمبود سوخت، با خطر تعلیق عملیات انسان‌دوستانه‌مان در نوار غزه مواجهیم، گفت: اگر اراده‌ای برای نجات غزه وجود دارد، بار دیگر بر لزوم حصول آتش‌بس تاکید می‌کنیم.

Share