فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف حدود ۱۴ هزار حلقه لاستیک سبک و سنگین قاچاق در لاهیجان!

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۳ هزار و ۸۰۰ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان لاهیجان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار عزیزاله ملکی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و اظهار کرد: فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

وی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری فرماندهی انتظامی لاهیجان با انجام تحقیقات نامحسوس و تعقیب و مراقبت سوژه‌های مورد نظر و رصد فعالیت‌های آن‌ها، ۲ انبار دپو لاستیک قاچاق را در شهرستان لاهیجان شناسایی کرده و به آدرس این مکان‌ها اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۳ هزار و ۸۰۰ حلقه لاستیک قاچاق خودروهای سبک و سنگین در بازرسی از این انبارها خبر داد و با اشاره به اینکه بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات، بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است، افزود: در این خصوص متهم ۴۲ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share