فرمانده انتظامی شفت اعلام کرد:

کاوشگران گنج در دام پلیس شفت | دستگیری ۴ نفر به علت حفاری غیرمجاز برای کشف اشیای عتیقه

سرهنگ مجید تقی‌زاده، فرمانده انتظامی شفت از دستگیری ۴ نفر به علت حفاری غیرمجاز برای کشف اشیای عتیقه در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: مبارزه با سودجویانی که با چپاول میراث گذشتگان به دنبال رسیدن به مطامع نامشروع خود هستند همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شفت از دستگیری ۴ نفر به علت حفاری غیرمجاز برای کشف اشیای عتیقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید تقی‌زاده با اشاره به تلاش‌های مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه، اظهار داشت: مبارزه با سودجویانی که با چپاول میراث گذشتگان به دنبال رسیدن به مطامع نامشروع خود هستند همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام گزارشی به کلانتری ۱۱ شفت مبنی بر مشاهده حفاری غیرمجاز داخل محوطه‌ای در شهر شفت٬ پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت با بیان اینکه ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و ۴ نفر را حین حفاری غیرمجاز دستگیر کردند، افزود: متهمان گودالی به ارتفاع یک و نیم متر و عرض ۲ متر برای کشف اشیای عتقیقه حفر کرده بودند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان ۲۹، ۳۱، ۳۲ و ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ تقی‌زاده در پایان با اعلام اینکه میراث فرهنگی مربوط به پیشینه تاریخی هر کشور است و باید به عنوان میراث آیندگان به خوبی محافظت شود از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک٬ مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share