مدیر کل ورزش و جوانان گیلان:

ورزش و جوانان گیلان آمادگی تعویض چمن ورزشگاه وحدت آستارا را دارد

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: در صورت همکاری مسئولین در آستارا اداره کل ورزش و جوانان گیلان آمادگی تعویض چمن ورزشگاه وحدت را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جهانبخش آرمان در مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال آستارا که به همت هیأت فوتبال آستارا برگزار شد با بیان اینکه پیشکسوتان فوتبال سرمایه‌های ارزشمند ورزش کشور هستند، اظهار کرد: اگر راهنمایی و تجربیات پیشکسوتان ورزش به خصوص رشته فوتبال نباشد، ریل‌گذاری برای آیندگان ناممکن می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های ورزشی استان گفت: متأسفانه زیرساخت‌های ورزشی در غالب شهرستان‌های استان گیلان با چالش مواجه است و این در حالی است که ما چیزی در حدود ۵۵ سالن ورزشی که مخروبه بود بازسازی کردیم.

وی افزود: اماکن بزرگ ورزشی ما همچون ورزشگاه وحدت آستارا که زمانی تیم شهرداری آستارا بعلت وضعیت نامناسب نتوانست مسابقاتی که میزبان بود را در این ورزشگاه برگزار کند و به ناچار مسافت زیادی را طی می‌نمود تا در ورزشگاه سردار جنگل رشت مسابقات خود را برگزار کند به لطف مسئولین و به ویژه استاندار گیلان جناب آقای دکتر عباسی این ورزشگاه مورد بازسازی قرار گرفت تا این تیم در حضور شهروندان آستارا مسابقات خود را برگزار کند.

آرمان با اشاره به لزوم تبدیل چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت آستارا به طبیعی گفت: از نظر لیگ یک و ناظران کشوری برگزاری بازی‌ها در فصل آینده بر روی چمن مصنوعی قابل پذیرش نیست و برای حل این مساله باید کاری کرد و در خصوص زمین جایگزین بازی‌های فوتبال در شهرستان باید به فکر زمین جایگزین بود زیرا ورزشگاه وحدت آستارا دیگر پاسخگوی همه بازی‌های لیگ و غیره نخواهد بود.

وی افزود: ورزش و جوانان گیلان آمادگی کامل برای اقدامات لازم برای تبدیل چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت به چمن طبیعی را دارد و با همکاری فرمانداری و شهرداری آستارا در خصوص اختصاص زمین دوم این پروژه عملیاتی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در خصوص تیم فوتبال شهرداری آستارا اظهار کرد: کادر فنی این تیم جوان هستند و خوب نتیجه می‌گیرند و با تقویت باشگاه می‌توانیم هواداران خوب این تیم را که با جان و دل از تیم خود حمایت می‌کنند را راضی نگاه داریم تا پراکنده نشوند.

وی با بیان اینکه استخوان بندی تیم‌های ملی فوتبال کشور در اکثر برهه‌های زمانی از استان گیلان بوده است، افزود: از همه مسئولان کشوری تقاضا داریم تیم‌های فوتبال استان گیلان را حمایت نمایند تا بتوانیم از پتانسیل جوانان این استان استفاده نمائیم.

Share