آرمان در مراسم استقبال از کاروان ورزشکاران گیلانی اعزامی به بازی‌های آسیایی؛

روسای هیات‌ها قهرمانان ورزشی را حمایت کنند | کسب افتخار ورزشی به راحتی میسر نیست

آرمان اذعان داشت: از روسای محترم هیات‌ها درخواست می‌کنم که قهرمانان ورزشی در رشته‌های مربوط را حمایت نمایند و نسبت به این عزیزان کم لطفی نداشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در مراسم استقبال از کاروان ورزشکاران و مدال آوران گیلانی اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژوی چین که امروز (سه‌شنبه ۱۸ مهر) در سالن تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت، با حضور روسای هیات‌های ورزشی، قهرمانان، ورزشکاران و جامعه ورزش گیلان برگزار شد، گفت: قهرمانان و مدال آوران جزء افتخارات استان و کشور و جز سرمایه‌های ملی محسوب می‌شوند و باید از این عزیزان حمایت شود.

وی با بیان اینکه کسب افتخار ورزشی به راحتی میسر نیست، عنوان کرد: یک ورزشکار برای رسیدن به سکوی قهرمانی راه‌های زیادی را طی می‌کند و زحمات بسیاری را متحمل می‌شود و از تفریحات سالم در زندگی می‌گذرد تا بتواند برای استان و کشور خود افتخارآفرینی نماید.

آرمان اذعان داشت: از روسای محترم هیات‌ها درخواست می‌کنم که قهرمانان ورزشی در رشته‌های مربوط را حمایت نمایند و نسبت به این عزیزان کم لطفی نداشته باشند.

وی ضمن قدردانی از همراهی و پشتیبانی هیات‌های ورزشی با قهرمانان خود گفت: همه‌ی ما وظیفه داریم که از این سرمایه‌ها و ظرفیت‌های استان حمایت و تکریم نماییم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار گیلان گفت: از جناب آقای دکتر عباسی به جهت مساعدت‌های ایشان با ورزشکاران تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله بتوانیم در المپیک پیش رو شاهد کسب مدال‌های رنگارنگ قهرمانان گیلان در میادین ورزشی باشیم.

Share