مدیرکل ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران؛

نمی‌گذارم که مرا مدیریت کنند | هیات های ورزشی موتور محرک توسعه ورزش هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: هیات های ورزشی با مدیریت بهنگام اماکن ورزشی و نیز استفاده بهینه از توانمندی های دستگاههای اجرایی می توانند بعنوان موتور محرک توسعه ورزش عمل کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در جمع خبرنگاران استان با اشاره به این که موضوعات ورزش و جوانان بسیار زیاد است، گفت: تا امروز در داشتن یک ورزشگاه استاندارد مشکل داریم و عمده چالش ورزش استان زیر ساخت‌های ورزشی استان است.

هیات های ورزشی موتور محرک توسعه ورزش هستند

جهانبخش آرمان در ادامه با تاکید بر لزوم فعال نمودن هیات‌های ورزشی گفت: اولین جلسه خود را با روسای هیات‌های استان برگزار کردم و در همان جلسه عنوان کردم که موتر محرک ما هیات‌های ورزشی هستند.

وی افزود: هیات‌های ورزشی باید در سرعت کار خود را بالا ببرند و اعتقاد دارم که هیات‌های ما اگر پویایی و تحرک لازم را نداشته باشند ره به جای نخواهیم برد.

این مسئول با تاکید بر اینکه یک هیات ورزشی اگر برنامه نداشته باشه قطعا توفیقی نخواهد یافت، افزود: اینکه گیلان از لحاظ زیر ساخت‌ها مشکل دارد، درست است اما گیلان مثل استانهای دیگر صنعتی نیست.

آرمان با بیان اینکه امروز باید بپذیریم ملوان برای صعود به لیگ برتر شانس بیشتر دارد، افزود: ورزشگاه تختی ملوان و سایر زیر ساخت‌ها را برای این باشگاه باید فراهم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: ورزشگاه عضدی را باید به مدرن‌ترین ورزشگاه تبدیل کنیم چرا که باید در مرکز استان یک زمین آبروداری داشته باشیم.

اکثر باشگاه‌های ما تیم هستند

آرمان با بیان اینکه قهرمانان ما نباید مظلوم باشند. از همه شهرداران همه مناطق استان می‌خواهم که نسبت به ورزشکاران حوزه خود بی‌تفاوت نباشند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم پاسخگویی به رسانه ها گفت: سعی می‎کنم هر سه ماه یکبار در خدمت رسانه‌ها باشم و گزارش عملکرد بدهم.

آرمان در مورد ماده ۸۸ گفت: هر کجا که مستاجرین ما مثل سالن کشتی در صومعه سرا بسیار خوب نگهداری کنند، مورد حمایت و حتی تشویق قرار می گیرند اما متاسفانه املاک ورزشی وجود دارد که حتی به درب و پنجره ورزشگاه هم رحم نکردند.

وی با اشاره به این مطلب که ما بیشتر تیم داریم تا باشگاه گفت: متاسفانه اکثر باشگاه‌های ما تیم هستند و در نظر داریم آموزشهای لازم به افرادی که تیم دارد بدهیم زبرا بزرگترین. مشکل ما این است که تیم‌ها ساختار ندارند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه در بحث ورزش قهرمانی از هیات‌ها میخواهم برنامه ریزی مدون داشته باشند، گفت: ورزش نشاط اجتماعی دارد و پایگاه‌های قهرمانی ما نباید از ورزشکاران ما ریالی پول بگیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه تحهیز سالن‌ حجاب از برنامه‌های است که برای ورزش بانوان داریم ،گفت: سالن‌های حجاب مختص بانوان است مگر اینکه در محلی بانوان استفاده نکنند.

آرمان در مورد سالن بوکس پیربازار نیز اظهار کرد: یکی از موضوعات و پروژه‌هایی است که دنبال میکنم و قول‌های مساعدی از نمایندگان شهرستان رشت برای این رشته ورزشی گرفتیم، همچنین برای سال ۱۴۰۱ اعتباری برای بوکس گیلان در نظر داریم.

آرمان در بحث هیات‌های استان و عزل و نصب کردن و جابجایی‌هایی گفت: برای جایجایی رییس هیات‌های استان سه شرط وجود دارد اول، توافق رئیس مجمع و دبیر که مدیر کل باشد، دوم جمع‌بندی اعضای مجمع و سوم در بحث صلاحیت، نهادهای نظارتی نامه بزنند با داشتن این سه شرط میتوانیم رییس هیات استان را عوض کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانات گیلان در مورد کمک به هیات‌ها نیز گفت: هر پولی چه استانی و چه وزارتخانه همه را به هیات‌ها تزریق کردم، عمده‌ترین مشکل هیاتهای ما نداشتن شناسه است.

وی با اشاره به اینکه نگاه سیاسی به ورزش سم است، افزود: اولویت بنده سلامت و توانمندی است و آمده ام در ورزش مدیریت کنم و نمی‌گذارم که مرا مدیریت کنند.

Share