نماسازان پیشرو مجری خدمات راپل نمای ساختمان

انجام امور در ارتفاع و نمای ساختمان با طناب و بدون داربست توسط شرکت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو با بهترین کیفیت و قیمت مناسب انجام می شود.

اجرای امور در ارتفاع و نقاط غیر قابل دسترس مخصوصا برای نمای ساختمان ها ذهن را به سوی استفاده از داربست و بالابر می برد. گاها پیش می آید که برای کار کوچکی پیش خود می گوییم باید کلی هزینه داربست پرداخت نمود! نماسازان پیشرو شرکتی در زمینه خدمات راپل یا همان کار با طناب بوده که به انجام امور در ارتفاع بدون نیاز به داربست از سال ۱۳۸۸ مشغول است.

خدمات نمای ساختمان با طناب بهتر است یا با داربست؟

انجام تمامی کارهای در ارتفاع با طناب نسبت به داربست مزایایی دارد که به هیچ عنوان نمی توان از آن چشم پوشی نمود. به همین دلیل امروزه خدمات در ارتفاع و نمای ساختمان تماما با راپل انجام می گیرد. این مزایا در زیر برای شما آورده شده است.

خدمات راپل نماسازان پیشرو

  • از نظر اقتصادی (قیمت کار با طناب به مراتب پایینتر است)
  • از نظر ایمنی (ایمنی راپل به مراتب بیشتر است)
  • از نظر سرعت کار (سرعت کار با طناب خیلی بیشتر از کار با داربست است)
  • از نظر آسیب به نما (بر خلاف داربست هنگام کار با طناب کوچکترین آسیبی به نما وارد نمی شود.)
  • از نظر کیفیت کار (کار با داربست و طناب از لحاظ کیفیت فرقی ندارند)
  • از نظر امنیت ساختمان (در کار با داربست راه دزد به منزل باز می شود)

انجام خدمات نمای ساختمان توسط راپل کار

به تکنسین هایی که امور در ارتفاع و نمای ساختمان را با طناب انجام می دهند، راپل کار می گویند. این افراد باید شرایطی داشته باشند که از پس این کار بر بیایند. لازم به ذکر است راپل کاران نماسازان پیشرو از سال ۱۳۸۸ مشغول به کار بوده و در این شرکت هیچ نیرو و تکنسین مبتدی استخدام نمی شود. ویژگی یک راپل کار به شرح زیر است:

  1. نداشتن ترس از ارتفاع
  2. سلامت جسمی و آمادگی جسمانی بالا
  3. داشتن گواهی سلامت
  4. عدم اعتیاد به مواد مخدر
  5. سپری کردن دوره های کار در ارتفاع
  6. آشنایی کامل با ادوات کار راپل
  7. داشتن تخصص در کارهایی که انجام می دهد

ضرورت انعقاد قرارداد و بیمه بودن پرسنل در کارهای در ارتفاع

همانطور که در جریان هستید انجام کارهای در ارتفاع چنانچه موارد ایمنی و تخصصی کار رعایت نشود می تواند خطر آفرین باشد. حتی برای کار راپل که نسبت به داربست خیلی کم خطر است، حتما یک سری موارد فنی می بایست رعایت شود.

از آنجا که کارفرما در جریان این موارد شاید نباشد بحث انعقاد قرارداد کاملا ضروری می باشد. به علاوه برای خیال راحتی کارفرما حتما راپل کاران مربوطه باید دارای بیمه مسئولیت (حوادث) باشند.

شرکت نماسازان پیشرو قبل از شروع هر فعالیتی با مشتریان قرارداد می بندد. اصل بیمه نامه به رویت کارفرما می رسد و شماره آن در قرارداد ذکر می گردد. همچنین طبق بندی تمامی مسئولیت ها از کارفرما صلب می گردد.

کارهای قابل انجام توسط کار با طناب یا راپل

امروزه کارهای متنوعی برای نمای ساختمان ها و نقاط غیر قابل دسترس وجود دارد که توسط راپل قابلیت انجام را دارد. در زیر به مهمترین این فعالیت ها اشاره شده است.

پیچ رولپلاک سنگ نما و نصب سنگهای افتاده

یکی از مهمترین و بیشترین کارهایی که توسط طناب به انجام می رسد محکم کردن سنگ نما می باشد. این کار توسط پیچ و رولپلاک سنگها به منظور جلوگیری از خطرات جانی و مالی انجام می شود.

خدمات پیچ و رولپلاک نما

شما پس از رویت شل شدن و یا افتادن سنگ از نما حتما می بایست نسبت به انجام پیچ کردن نما اقدام نمایید. در این کار تمامی سنگ های نما پیچ می شود و چنانچه سنگی افتاده باشد ترمیم می گردد. برای حفظ زیبایی نما روی پیچ ها بتونه همرنگ می شود. نماسازان پیشرو متخصص پیچ رولپلاک نما بوده به طوریکه ۷۰ درصد فعالیت های این شرکت در همین خصوص است.

نماشویی و شستشوی نما

یکی دیگر از مواردی که توسط خدمات راپل برای ساختمان ها بسیار بهینه شده است شستن نما است. نماشویی ساختمان با طناب در اسرع وقت و با قیمتی کاملا مقرون به صرفه انجام خواهد شد.

نظافت نمای ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری در کلان شهرها به دلیل آلودگی بیش از اندازه امری اجتناب ناپذیر است. انواع نماهای سنگی، آجری، کامپوزیت، سیمانی، چوبی و شیشه ای با بهترین کیفیت توسط راپل تمیز خواهند شد.

روش های شستن نما متنوع بوده و به فراخور جنس نما و میزان کثیفی باید بهترین روش انتخاب شود. جهت شست و شوی نما می توانید با کارشناسان نماسازان پیشرو در تماس بوده و اطلاعات بیشتر را دریافت نمایید.

پوشاندن نورگیر و پاسیو توسط توری برای عدم ورود پرندگان

نصب توری پاسیو و نورگیر به منظور پوشاندن حیاط خلوت، نورگیر و یا همان پاسیو و رهایی از ورود پرندگان و کثافت کاری ناشی از فضله های آن ها انجام می گیرد. بستن دیوار پاسیو با توری در اسرع وقت و معمولا یک روزه انجام شده و از لحاظ قیمتی نسبت به همه روش های موجود به صرفه تر خواهد بود.

پوشاندن نورگیر توسط توری علاوه بر هزینه پایینتر نسبت به دیگر روش ها جلوی نور ورودی به ساختمان را مسدود نخواهد کرد.

شست و شوی نمای ساختمان

پوشاندن درز انقطاع بین دونمای ساختمان

بستن درز انقطاع ساختمان یا به عبارتی پوشاندن درز انقطاع ساختمان برای دو هدف اصلی انجام می شود. دلیل اول برای حفظ زیبایی نما و دلیل دوم برای عدم ورود پرندگان می باشد. گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو مجری پوشش درز انقطاع ساختمان بوده که با روش های مختلف و در کوتاه ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما در این زمینه می باشد.

دیگر امور قابل انجام توسط راپل

علاوه بر موارد بالا دیگر کارهایی که می شود توسط کار با طناب انجام داد به شرح زیر است:

  • رنگ آمیزی نماهای سیمانی و فریم ها و سطوح فلزی نما و نقاط مرتفع
  • نصب تابلو، بنر، بیلبورد و… در نما و ارتفاع
  • اجرای رزین و جلا برای چوب و آجر و سنگهای تزیینی
  • اجرای نورپردازی و تعویض لامپ های سوخته نما
  • آب بندی و عایق کاری نمای ساختمان
  • اجرای ایزوگام در ارتفاع و نماهای جانبی ساختمان
  • اجرای سیمان کاری در ارتفاع
  • کندن و درآوردن جای دریچه هوا و هود
  • نصب لوله های هواکش و سانتریفیوژ
  • بندکشی و اجرای نانو و آب گریز کردن نما
  • جوشکاری در ارتفاع و نمای ساختمان ها

نماسازان پیشرو مجری خدمات راپل در تهران و کرج

همانطور که در بالا گفته شد انجام امور در ارتفاع و نمای ساختمان با طناب و بدون داربست توسط شرکت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو با بهترین کیفیت و قیمت مناسب انجام می شود.

خدمات در ارتفاع با طناب

این شرکت دارای ۵ شعبه فعال است. حوزه فعالیت این شرکت در استان های تهران و البرز می باشد. البته چنانچه کار با حجم بالا در دیگر نقاط ایران وجود داشته باشد، اعزام اکیپ کاری برای شرکت مقدور است.

تمامی پرسنل و راپل کارهای مشغول در این شرکت حداقل سابقه ۸ سال کار در این گروه را دارند که همگی در حوزه کاری خود متخصص می باشند. برای دریافت خدمات می توانید به سایت این شرکت مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۱۲۸۳۱۶۶۲۰ تماس حاصل نمایید.

منبع: www.petzlrappel.com

Share