فرمانده انتظامی رامسر خبر داد؛

متلاشی شدن باند سارقان موتور سیکلت در رامسر

فرمانده انتظامی رامسر از دستگیری اعضای یک باند ۳ نفره سارقین موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ سید جلیل نبوی رستاقی فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان رامسر، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه سارقان را شناسایی کردند، افزود: ماموران و افسران تجسس ضمن انجام هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه ۳ سارق را دستگیر و در بازجویی‌های فنی از آن‌ها ۶ دستگاه موتور سیکلت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با بیان اینکه متهمان دستگیر شده که از سارقین حرفه‌ای و سابقه دار شهرستان رامسر بودند و بیش از ۱۰ فقره سابقه کیفری قبلی داشتند با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند و موتورسیکلت‌های مکشوفه تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ نبوی رستاقی از عموم شهروندان خواست ضمن توجه جدی به توصیه‌های پیشگیرانه پلیس، از پارک کردن وسیله نقلیه خود در نقاط خلوت و تاریک بویژه ساعات پایانی شب خودداری کرده و به منظور ناکام گذاشتن سارقان، موتورسیکلت خود را به تجهیزات ایمینی و بازدارند نظیر قفل و زنجیر و دیگر لوازم بازدارنده مجهز نمایند.

Share