رییس کل دادگستری استان گیلان خبر داد:

شرکت نیوساد به چرخه تولید بازگشت | ۱۱۰ کارگر تسویه حساب کرده بودند

رییس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از شرکت نیوساد واقع در شهر صنعتی رشت از برگشت دوباره این واحد تولیدی به چرخه تولید خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی دادگستری، اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از شرکت نیوساد واقع در شهر صنعتی رشت از برگشت دوباره این واحد تولیدی به چرخه تولید خبر داد.

 اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه شرکت تولیدی صامت تک خزر معروف به نیوساد واقع در شهر صنعتی رشت از جمله واحدهای تولیدی فعال در کشور است و بیش از ۲۰درصد نیاز پد الکل کشور در این کارخانه تولید می‌شود گفت: این واحد تولیدی به دلیل برخی اختلافات مالکیتی بین سهامداران مدت دو ماه با مشکل ادامه فعالیت تولیدی مواجه شده بود و تعداد زیادی از ۱۱۰ کارگر مشغول در این کارخانه تسویه حساب کرده و تولید در این واحد با مشکلاتی مواجه گردید.

وی با اشاره به حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی اظهار داشت: با ورود دستگاه قضایی و برگزاری جلسات مستمر که آخرین جلسه دیشب تا پاسی از شب به طول انجامید خوشبختانه با پیگیری دستگاه قضایی اختلاف ما بین مالکین سابق و جدید حل و فصل شده و پرونده‌های متعدد آن با سازش مختومه شده و روند تولید در این کارخانه با ۱۱۰ کارگر کما فی السابق ادامه خواهد داشت.

Share