رفتارهایش عجیب و دور از ادب است!

درخواست روزنامه دولت: شورای نگهبان این نماینده را ردصلاحیت کند

بسیاری از ناظران و کاربران فضای مجازی فارغ از هرگونه نگاه جناحی یا سیاسی، خواستار عذرخواهی رسمی و فوری این نماینده از رفتار غیرقابل دفاعش شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روزنامه دولتی ایران در ستون “دیگه‌چه‌خبر؟” نوشت:

رفتار خارج از عرف یک نماینده
روز گذشته فیلم کوتاهی از رفتار عجیب و دور از ادب یکی از نمایندگان مجلس در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی واکنش برانگیز شد. علیرضا منادی سفیدان نماینده برخی شهرهای استان آذربایجان شرقی که مردمانش به اخلاق و آداب‌دانی شهره‌اند در یک جلسه دیدار مردمی در کمتر از دو دقیقه انواع و اقسام رفتارهای خلاف شأن حضور در جمع را از خود بروز داد.
او در حالی که موظف بود مطابق دستور کار جلسه (دیدار مردمی) به مشکلات مردم گوش بدهد با رفتارهایی همچون دست کردن در دهان و تمیز کردن دندان‌ها، خوردن تنقلات، باد زدن خود، لم دادن و بی‌توجهی به مخاطب، اینگونه نشان داد که گویا نه تنها قصدی برای گوش دادن به سخنان آن فرد ندارد که حتی احترام او و مردمی را که در اطراف میزش ایستاده بودند ضروری ندیده است. این رفتار و فیلم کوتاهی که از آن منتشر شد خیلی زود مستمسک فضاسازی رسانه‌های بیگانه و هجمه علیه نهاد مردمی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت. به نظر می‌رسد هم از جهت حفظ جایگاه نمایندگی و رابطه آن با مردم به عنوان والیان حقیقی امور و هم از حیث جلوگیری از بهانه قرار گرفتن چنین رفتارهایی برای هجمه دشمنان ضروری است هیأت رئیسه مجلس و همچنین هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به این موضوع وارد شوند و تصمیم لازم برای صیانت از جایگاه مجلس بگیرند. همچنان که بسیاری از ناظران و کاربران فضای مجازی فارغ از هرگونه نگاه جناحی یا سیاسی، خواستار عذرخواهی رسمی و فوری این نماینده از رفتار غیرقابل دفاعش شدند و بعضی نیز ابراز امیدواری کردند در احراز صلاحیت داوطلبان مجلس آتی چنین مواردی با قاطعیت از سوی شورای نگهبان مد نظر قرار گیرد.

Share