فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد؛

تیراندازی با سلاح شکاری در خیابان سعدی لنگرود | متهم ۲۵ساله دستگیر شد

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری عامل تیراندازی با سلح شکاری به سمت یکی از شهروندان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «حمیدرضا سرخوش‌پور» درگفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان را از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بی‌اندازد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی تیراندازی فردی به سمت یکی از شهروندان با سلاح شکاری در خیابان سعدی لنگرود، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات فنی و نامحسوس، عامل تیراندازی را که از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار است، شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در مخفیگاه متهم خبر داد و بیان داشت: متهم ۲۵ساله انگیزه خود از این اقدام را اختلافات شخصی عنوان کرده و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت با اقتدار و بدون اغماض خواهد بود از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص شرارت و ایجاد مزاحت را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share