فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود خبر داد:

انهدام باند سارقان با ۱۴ فقره سرقت در لنگرود؛ از اماکن خصوصی تا کابل برق

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سابقه‌دار و اعتراف آن‌ها به ۱۴ فقره سرقت مختلف خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور  پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی همه نهادها، سازمان‌ها و مردم دانست و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی دقیق، توجه به هشدارهای انتظامی و رعایت اصول حفاظتی، می‌توان زمینه‌های وقوع سرقت را از بین برد و فرصت ارتکاب جرم را از سارقان سلب کرد.

وی در ادامه به وقوع چند فقره سرقت مختلف طی ماه‌های گذشته در سطح شهرستان لنگرود اشاره کرد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌ها، مشخصات اعضای باند ۳ نفره سارقان این پرونده‌ها را به دست آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه پس از شناسایی هویت و مخفیگاه سارقان، این افراد طی عملیات‌های جداگانه با هماهنگی قضائی دستگیر شدند، اذعان داشت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی، ۶ فقره سرقت از منزل، ۳ فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از معابر در شهر لنگرود اعتراف کردند.

این مقام انتظامی افزود: سارقان ۳۸.۴۲ و ۴۴ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
سرهنگ سرخوش‌پور در پایان با اعلام اینکه سرقت باعث بروز ناامنی در جامعه می‌شود، تصریح کرد: مهمترین هدف پلیس جلب مشارکت عمومی در راستای پیشگیری از وقوع جرایم است.

Share