پس از قتل مادر زن سابق صورت گرفت؛

خودزنی و مرگ قاتل متواری منطقه دانشسرای رشت در لنگرود!

سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: قاتل متواری که پس از قتل مادر زن سابق خود در منطقه دانشسرای رشت متواری شده بود ساعتی پیش در حین دستگیری پس از خودزنی با سلاح گرم به شدت زخمی و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: قاتل متواری که پس از قتل مادر زن سابق خود در منطقه دانشسرای رشت متواری شده بود ساعتی پیش در حین دستگیری پس از خودزنی با سلاح گرم به شدت زخمی و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ علیرضا حدادی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در منطقه دانشسرای رشت و متواری شدن قاتل ۳۹ ساله از صحنه جرم، دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تحقیقات همه جانبه کارآگاهان آگاهی، قاتل متواری با یک دستگاه خودروی پراید در محور مواصلاتی شهرستان لنگرود شناسایی شد، افزود: قاتل پس از مواجهه با پلیس با سلاح گرم همراهش اقدام به تیراندازی به سمت سینه خود نموده و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه جسد با هماهنگی قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد از مردم خواست در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share