اعتراض مجدد دلخوش به اقدام مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

مجمع تشخیص جلوی قیر تهاتری را گرفت | پروژه های عمرانی راه روستایی و شهری تعطیل می شود

دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام جلوی قیر تهاتری را گرفته است با اینکار پروژه های عمرانی راه روستایی و شهری مردم همه تعطیل می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قیر برای آسفالت راه روستایی و شهری استفاده می‌شود و مردم را از گل و لای نجات می‌دهد و وقتی کوچه و خیابانی آسفالت می‌شود مردم خوشحال می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه ما در مجلس راه درست و اصولی بدون حاشیه را در قانون بودجه آورده‌ایم و اعتقاد داریم که فقط همین راه می‌تواند نیاز مردم به قیر را تامین کنند؛ افزود: از منابع داخلی وزارت نفت پیش بینی کرده‌ایم و هم میزان نیاز کشور که ۲ میلیون تن می‌باشد را محاسبه کرده ایم و از دستگاه‌های نظارتی خواسته‌ایم بررسی کنند که اگر خلافی شد برخورد کنند.

دلخوش با اشاره به اینکه متاسفانه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام جلوی قیر تهاتری را گرفته شده است و قبول ندارند، اظهار کرد: یک زمانی ۶ میلیون بشکه نفت صادر شده است و امروز به دلیل تحریم‌ها میزان صادرات کاهش پیدا کرده است و همین تهاتر نفت با قیر، یا تهاتر نفت برای آماده‌سازی زیر ساخت‌های جاده‌ای قابلیت اجرایی دارد که این بزرگترین کمک به مردم است و هزینه‌های عمرانی امروز کمتر است و در آینده هزینه‌ها بیشتر می‌شود.

وی در ادامه افزود: در صورتی که قیر نرسد، آسفالت راه‌های روستایی مردم و شهری همه تعطیل خواهد شد، با توجه به اینکه فصل زمستان نزدیک است و زیرسازی بسیار زیادی در روستاها صورت گرفته است که آسفالت انجام بشود، جلوگیری از آسفالت راه‌های روستایی و شهری به مصلحت نظام و مردم نیست و باید توجه داشته باشند که اینکار سریع انجام بشود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان خاطرنشان کرد: منبعی که سازمان برنامه و بودجه تعریف کرده بود و مجمع تشخیص مصلحت نظام معرفی کرده است، خالی است و هیچ آسفالت و قیری دست مردم نخواهد رسید.

Share