گویا اخیراً مجمع تشخیص هم متری کار می‌کند! این چه طرز برخورد است؟

انتقاد شدید دلخوش از ایرادات مجمع تشخیص مصلحت به طرح توسعه منطقه آزاد انزلی

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به ایراداتی که مجمع تشخیص مصلحت نظام به توسعه منطقه آزاد انزلی گرفته است، خواستار حفاظت هیات رئیسه مجلس از مصوبات مجلس شد.

کاظم دلخوش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، سید کاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها به جای مجلس در قانونگذاری تصمیم گیری می‌کنند، گفت: در مورد مناطق آزاد انزلی ۴ سال است که درگیر هستیم، چرا که مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان ۲ ایراد از آن گرفته اند؛ یکی بحث زیست محیطی و دیگری کاربری است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم ادامه داد: اکنون مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید منطقه آزاد انزلی نباید ۵ هزار هکتار بیشتر داشته باشد، در صورتی که ماکو را با ۵۰۰ هزار هکتار تصویب کردیم، گویا اخیراً مجمع تشخیص هم متری کار می‌کند! این چه طرز برخورد است؟

وی خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: شما هیات رئیسه هستید، لذا نباید اجازه دهید هر دستگاهی نسبت به مصوبات مجلس اظهارنظر کند. همچنین اینکه جلسه دولت فقط با روسای کمیسیون‌های مجلس برگزار می‌شود، به معنی آن است که مابقی مجلس یعنی هیچ.

Share