فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

دستگیری مامور قلابی در رشت به جرم اخاذی

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری یک مامور قلابی که اقدام به اخاذی از مردم می‌کرد، خبر داد و گفت: این فرد روانه زندان شد و تحقیقات پلیس برای شناسایی شکات ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری یک مامور قلابی که اقدام به اخاذی از مردم می‌کرد، خبر داد و گفت: این فرد روانه زندان شد و تحقیقات پلیس برای شناسایی شکات ادامه دارد.

سرهنگ محمود حافظی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهارداشت: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت بر آن تاکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مامور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی تحت عنوان مامور یکی از ارگان‌های دولتی با سوء استفاده از موقعیت شغلی، نسبت به اخاذی از شهروندان اقدام می‌کند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته، صحت موضوع محرز و مشخص شد این فرد مامور قلابی است و با غصب عنوان و وعده دخل تصرف در پرونده‌ها از مردم پول دریافت می‌کند، افزود: ماموران کلانتری ۱۳ با اقدامات فنی و تحقیقات صورت گرفته، متهم مورد نظر را در سطح حوزه استحفاظی دستگیر و از وی یک رشته دستبند کشف کردند.

این مقام انتظامی از اعلام شکایت ۲ نفر تاکنون از متهم با ارائه مدارک و مستندات خبر داد و بیان داشت: این فرد از شاکیان ۱۷۰ میلیون ریال اخاذی کرده است.

سرهنگ حافظی با اعلام اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی دیگر شکات ادامه دارد، تصریح کرد: متهم ۳۸ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و روانه زندان شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس، خاطرنشان کرد: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.

Share