فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

دستگیری مامور قلابی در رشت | متهم ۴۳ ساله به اخاذی و کلاهبرداری از ۷ نفر اعتراف کرد

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و دستگیری مامور قلابی که از شهروندان ‌اخاذی و کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و دستگیری مامور قلابی که از شهروندان ‌اخاذی و کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ علی رمضانی با اعلام این خبر گفت: در پی ‌اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان توسط فردی که خود را مامور یکی از ارگان‌های دولتی معرفی می‌کرد، بررسی موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ با اقدامات پلیسی صورت گرفته از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و مخفیگاه متهم را در شهر رشت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متهم ۴۳ ساله دستگیر شد، ادامه داد: در بازرسی از محل دستگیری متهم تعدادی تجهیزات نظامی که برای سواستفاده از شهروندان مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت، کشف شد.

سرهنگ رمضانی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به اخاذی و کلاهبرداری از ۷ نفر در شهرستان رشت اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی رشت در پایان از شهروندان خواست، برای جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان در صورت مواجه شدن با درخواست‌های غیرمعقول افرادی که خود را مامور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، حتماً از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share