دستگیری یک خانم و آقا توسط پلیس

غافلگیری جاعلان کارت‌های بانکی در رشت

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۲ نفر که تحت پوشش میوه فروش نسبت به جعل کارت عابر بانک افراد با دستگاه اسکیمر و سرقت از حساب آن‌ها اقدام می‌کردند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۲ نفر که تحت پوشش میوه فروش نسبت به جعل کارت عابر بانک افراد با دستگاه اسکیمر و سرقت از حساب آن‌ها اقدام می‌کردند در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار داشت: مردم می‌توانند با هوشیاری و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس از سودجویی کلاهبرداران و جاعلان جلوگیری کنند.

وی در ادامه گفت: در پی اطلاع تعدادی از طلافروشان بازار رشت به پلیس مبنی بر اینکه یک خانم و آقا به صورت مشکوک با تعداد زیادی کارت عابر بانک در حال خرید سکه‌های گرمی طلا هستند، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ به محل مورد نظر اعزام و این افراد را برای بررسی موضوع به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه این افراد در تحقیقات پلیس به ۳۸ فقره جعل کارت عابر بانک مردم با دستگاه اسکیمر تحت پوشش میوه فروش در کنار خیابان و سرقت از حساب آن‌ها در استان‌های تهران و کرج به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال اعتراف کردند، افزود: متهمان با کارت‌های کپی شده در حال خرید طلا در بازار طلافروشان رشت بودند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان ۳۰ و ۳۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند و روانه زندان شدند.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب اصناف با پلیس از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله برای پیگیری موضوع به پلیس اطلاع دهند.

Share