فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

دستگیری سارق ۲۴ ساله در پیربازار | ۱۵ فقره سرقت در پرونده این فرد

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری یک سارق در منطقه پیربازار خبر داد و اظهار داشت: این فرد به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری یک سارق در منطقه پیربازار خبر داد و گفت: این فرد به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرده است.

سرهنگ محمود حافظی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی و رعایت نکات حفاظتی توسط مردم از بروز بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی وقوع چند مورد سرقت مختلف طی هفته‌های گذشته در سطح شهرستان رشت، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پاسگاه انتظامی پیربازار با انجام اقدامات فنی و بررسی صحنه‌های وقوع جرم، رد سارق این پرونده‌ها را به دست آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری این فرد با هماهنگی قضائی خبر داد و بیان داشت: سارق در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت از منزل، ۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۴ فقره سرقت از مشاعات ساختمان و معابر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق ۲۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و روانه زندان شد.

سرهنگ حافظی در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در راستای تامین و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه است، گفت: پلیس برای پیشگیری از بروز جرایم به ویژه سرقت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و لازم است مردم نیز با توجه به هشدارهای انتظامی زمینه‌های بروز سرقت را از سارقان سلب کنند.

Share