فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

جزئیات توقیف شورلت بلیزر قاچاق در چابکسر

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو شورلت بلیزر قاچاق گفت: ارزش خودرو قاچاق بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار عزیزاله ملکی مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اهداف مجموعه انتظامی در راستای تأمین امنیت پایدار در جامعه عنوان کرد و اظهار کرد: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مأموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودرو شورلت بلیزر مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد، خودرو مورد نظر فاقد مدارک و قاچاق است.

فرمانده انتظامی گیلان از معرفی راننده ۳۸ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش تقریبی خودرو قاچاق را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان مقابله با قاچاق را نیازمند عزم همگانی و همکاری همه جانبه دستگاه‌ها و مردم دانست و بیان داشت: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

Share