فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد

دستگیری کلاهبردارانی که با اسناد جعلی ۱۰ هزار مترمربع زمین را “چابکسر” فروخته‌ بودند

 فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره جعل اسناد ملکی با کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان “رودسر” خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌وگو با پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی “رودسر” در پی اعلام شکایت مردی ۳۸ ساله مبنی بر جعل سند و کلاهبرداری از وی، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه با بررسی کارشناسی مدارک شاکی صحت موضوع برای کارآگاهان آگاهی محرز شد، افزود: افرادی با اسناد جعلی در سال ۱۳۹۷، ۱۰ هزار متر مربع زمین را به قیمت ۱۰۰ میلیارد ریال در بخش “چابکسر” به شاکی فروخته‌ بودند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس آگاهی، ۴ متهم این پرونده شناسایی شدند، بیان داشت: ۲ متهم ۳۱ و ۵۷ ساله در بخش “چابکسر” شهرستان “رودسر” دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: متهمان ۵۵ و ۵۶ ساله دیگر این پرونده نیز با اخذ نیابت قضائی در شهرستان‌های “شفت و کرج” دستگیر و به شهرستان “رودسر” منتقل شدند.

سردار ملکی با اعلام اینکه مقداری اسناد و مدارک جعلی از مخفیگاه متهمان کشف شده، اذعان داشت: آنها پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اعمال خلاف قوانین و مقررات عاقبت خوشی برای مجرمان نداشته و سرانجام این قبیل اعمال محبوس ماندن در پشت میله‌های زندان است از شهروندان خواست، ضمن دقت در انجام معاملات و اطمینان از اصالت سندهای ملکی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share