فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد:

یک دستگاه لندکروز قاچاق در رودبار توقیف شد | معرفی راننده ۵۳ساله به مرجع قضایی

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو لندکروز قاچاق در شهرستان رودبار خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش خودرو قاچاق را ۲۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار عزیزاله ملکی با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف مجموعه انتظامی در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، اظهار داشت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به سمت رشت به یک دستگاه خودرو سواری لندکروز، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، خودرو مورد نظر قاچاق است از توقیف این خودرو و معرفی راننده ۵۳ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش خودرو قاچاق را ۲۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان مقابله با قاچاق را نیازمند عزم همگانی و همکاری همه دستگاه‌ها و مردم عنوان کرد و بیان داشت: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

Share