به همت مدرسه فردای بهتر؛

تقدیر از نخبگان جوان، آینده سازان پرشور و توانمند گیلان

مدیر مدرسه فردای برتر و نماینده موسسه نخبگان جوان ایران در گیلان اظهار کرد: شناسایی نخبگان و حمایت از نوجوانان و جوانان نخبه گیلانی سبب رشد علمی جامعه و استان عزیزمان گیلان خواهد شد.

دکتر محدثه محمدی، مدیر مدرسه فردای برتر و نماینده موسسه نخبگان جوان ایران در گیلان، در جشن تقدیر از نخبگان در مدرسه فردای برتر با اشاره به اینکه شناسایی نخبگان و حمایت از نوجوانان و جوانان نخبه گیلانی سبب رشد علمی جامعه و استان عزیزمان گیلان خواهد شد، گفت: به یاری و مرهمت خداوند بزرگ و مهربان، امسال با همت خواهر عزیز و بزرگوارم و همکاران گرانقدرم ۲ مدرسه در رده سنی کودکان و نوجوانان، با نام ابتدایی فردای برتر در رشت و دبیرستان فردای برتر در انزلی تاسیس کردیم.

دکتر محمدی گفت: نخبگان جوان نمایندگی برگزاری آزمون‌های بین المللی دانشگاه واترلوی کانادا در زمینه ریاضی و علوم کامپیوتر در ایران رابه عهده دارد. لازم به ذکر است دانشگاه واترلوی کانادا یکی از برترین دانشگاه‌های جهان در زمینه ریاضیات و علوم کامپیوتر است.

وی افزود: خدا را شاکریم امسال به عنوان نماینده نخبگان جوان ایران در گیلان شاهد درخشش تعداد زیادی از فرزندان دلبندمان، این سرمایه‌های استانی در آزمون‌های بین‌المللی هستیم.

مدیر مدرسه فردای برتر گفت: شروع ماه مهر و مهربانی بهانه‌ای شد تا با برگزاری این مراسم به نخبگان گیلانی خود خداقوت بگوییم تا بدانند تنها به اهدافی می‌رسند که برایشان تلاش کرده‌اند، نه چیزهایی که صرفا آرزویش را داشته‌اند. قطعا تلاش رمز موفقیت این عزیزان است.
امیدواریم با تاسیس مدارس فردای برتر، بتوانیم سهمی در شکوفایی استعدادها و توانایی‌های فرزندانمان در جهت رشد و آبادانی کشور عزیزمان ایران داشته و همچنین شاهد نام‌آوری این عزیزان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

مدرسه ابتدایی فردای برتر رشت:   گلسار خیابان ۱۶۷- تماس: ۰۱۳۳۳۷۷۶۱۴۴
مدرسه دوره اول فردای برتر انزلی: خیابان پاسداران، نرسیده به مرکز علمی کاربردی – تماس: ۰۱۳۴۴۵۲۹۳۴۴

Share