لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛

تساوی خانگی سپیدرود رشت مقابل شهرداری بندرعباس | از دست رفتن موقعیت‌های گلزنی

از هفته اول رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و شهرداری بندرعباس در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته اول رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و شهرداری بندرعباس در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید.

در این بازی میلاد پورقلی، امید قربانی، پویا عزیزپور، صادق صادقی، محمدرضا داوری (حسین قرع داغی)، پیام ملکیان، احمدنور نعیمی (معین تقوی)، میلاد کرمانی مقام، میلاد پورصف شکن (عرفان شمخانی)، نیما پاکدل و رضا عاشوری (علی پرویزی) برای سپیدرود به میدان رفتند.

محمد قاری‌زاده، امیررضا نمازی (رضا موسوی)، علی فراهانی علوی، امیرحسین پورقاسمی، مهرداد هدایتیان (جواد رمضانی)، علی افخمی اردکانی، احمد بهاروند، یاسر رحیمی‌نژاد، میلاد صادقی، علیرضا سلیم‌پور و مجید جلالی‌فر برای شهرداری بندرعباس بازی کردند.

در این بازی که با حضور حدود سه هزار هوادار مشتاق سپیدرود رشت برگزار شد، تیم سپیدرود رشت موقعیت‌های گلزنی بسیاری داشت که متأسفانه از آنها به خوبی استفاده نکرد و به تساوی خانگی رضایت داد.

شایان ذکر است که نیما پاکدل در دقیقه ۴۸ برای سپیدرود و امیرحسین پورقاسمی در دقیقه ۶۸ برای شهرداری بندرعباس گلزنی کردند.

Share